Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Dia Lebih Layak :')

saya sedih , sedih , sedih , dan sangat sedih .
bilee tengokk muke dia , bertambahh tambahh lahh sedih saya !
saya dah try banyak kali nak lupeekann dia .
bilee dia lalu depann saya ,
saya pandang tempat lain ,
saya jerit dalam hati ,
saya maki maki dia ,
saya cakap saya benci dia ,
tapi mungkin tuhh cumee pura pura sajee .

bila saya tengok gambar dia ,
saya teringat time dulu dulu ,
time dia call saya ,
mesej saya ,
pandang saya ,
semua saya ingat ,
semua ponn saya takk lupee .

tapi saya kene lupekann dia ,
saya takk layakk untuk dia ,
' perempuan ' tuhh lebihh layakk ,
lebihh memahami dia ,
lebihh pandai jagee hati dia ,
lebihh segalanyee dari saya ,
saya ?
banyakk yang kurangg :(

ye , saya cemburu sgt bilee awak dgn dia ,
tapi saya diam ,
saya taknak awak tahu ,
saya cemburu bilee awak happy dgn dia depan mata saya ,
ye , saya cemburu :')

diaorang bahagia atas penderitaan saya ?
TAKKK !
kalau dia bahagia , saya ponn bahagia :')
even , saya menangis sebabb terlalu sakit hati ,
saya sabar ,
saya cubee kuatkann hati saya ,
saya try carikk pengganti awakk ,
tapi takk jumpee lagi :(

saya harap sgt ,
lepas awak pmr ,
kitee dahh takkan berjumpee lagi !
saya taknak tengok mukee awak lagi ,
saya nakk lupekann awak ,
doakann saya ye :')

jujur , saya tengah menangis sekarangg ni :')
saya takk bolehh lahh citer pasal awakk ,
sebab nanti saya mesti menangis ,
saya rindu awak yg dulu ,
RINDUU SANGAT :'(


semoga bahagia :')
I LOVE YOU MORE THAN YOU LOVE HER <3 !

its true :')


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart