Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Kan Best Kalau . . .

Kan best kalau saya kaya :)
Wow !
Kaya ?
Duit berjuta-juta sampai tak cukup tangan nak pegang ,
Best giloo saya ckp dengan awak :')
Saya suka jadi kaya ,
Apa nak dapat ,
Macam-macam barang boleh beli ,
Beli  chocalate , nikon , lappy , phone , rumah , kereta , motor , baju , kasut , pehh , semua lahh :DD
Bestnye kalau jadi kaya :)


Kan best kalau ade bodyguard :)
Pehh , kalau ade bodyguard ,
senang sikit .
Ade orang jaga kite ,
Tapi kalau saya nak dating , tak payah lahh nak ikut :DD


Kan best kalau mase boleh patah balik :(
Nak sangat :(
Nak ubah yang saya buat salah ,
Nak hargai hidup saya ,
Saya nak balik zaman kanak-kanak saya ,
OMG ! rindu sangat :(


Kan best kalau ade doraemon :D
Bolee saya pinjam poket dia , HAHA :DD


Kan best kalau saya dapat ape saya nak :(
Kan best kan :(


Kan best kalau ade orang suka kat kitee --'
Kan best kannn --'


Kan best kalau kita tak berpisah dgn orang yang kita sayang :(
Ohh , I miss him and my besties , Qeeha :(


Kan best kalau takde orang yang benci saya : |
Kan best kalau takde orang yang dengki semacam dengan saya : |
Kan best kalau takde gaduhh gaduhh :(


Kan best kalau saya dihargai :(
Kann , kann :( ?


Kan best kalau ape saya taip ni jadi kenyataan :(
Kan best kalau ni bukan mimpi :(
Kann , kann ?

Kann best kalauu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Okay , byebye :')


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart