Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Rahsia Awak Jatuh Cinta !

wahh , tengokk diaorang ni , tersangatlahh bahagia kann ? kann best kalau saya bolehh bahagia mcm diaorang :(

back to the story , nakk tau takk korg skrg jatuhh cinta kat siape ?
hihi :DD
jom siasat , cewahhhh :)

1 . Jantung awakk dup dap dup dap bilee ternmpk dia <3 !

 2 . Sukee curi-curi pandang dia :D 

3 . Sukee buat buat gelakk , berlagak dpn dia , konon macho / cantik :D

 4 . Awak sentiasa nk dgn dia .

 5 . Awk selalu citee psl dia kat kawan-kawan sampai kawan korg ponn dahh bosan nak dengar , haha :D

 6 . Awk sentiase ign tau psl dia , numb phone dia ponn awk mintakk kat kwn . sbb , malu nak mintak sendiri , heh ! tidakk bolehh blahh , haha :D * padahal saya ponn mcm tuh , hee :D

 7 . Jealous blee tgok dia dgn lelaki / perempuan lain . Rase mcm nak sepakk jehh org tuhh ! grr !

 8 . Bila dia bls text awk , pehh ! melompat-lompat mcm katak ! Bagi tau satu dunia yg dia text awk , ewahhh , sukee ehh ? haha :D

 9 . Name dia kat phone awk , awk letak name lain dari yg lain . Contoh : Bieber my baby <3 !

 10 . Awk simpan mesej dia , walaupun dahh beratus -ratus , woww ! Hebat sungguh mu ni :D

 11 . Kalau kawan-kawan tanye : ehh , kau sukee dia ehh ? Jawapan : ehh , takk ! manee ade ! * dalam hati : a'ah . aku sukee dia . asal ? nak rampas ? --' 

12 . Korang tunduk bilee nampak dia , konon maluu , haha :D

 13 . Bilee dengar lagu jiwang ape ke jadah semue tuhh , awk akn igt si dia <3 !

 14 . Kalau kat pinggan ade sisa kuah , awk akn tulis namee dia , cehh , mengaku je lahh :D

 15 . Awakk nakk bajet perfect kat dpn dia :)

 16 . Kalau dia ckp face to face dgn awakk , pehh , pehh ! seronoknyee :D

 17 . Bilee bukak facebook , awk akn bukak page dia dulu , kann ? kann ? Baik ngaku cepat :D

 18 . Sekarang ni , bilee awak bacee blog saye ni , awk igt dia kann ? kann ? dah sah awk jatuh cinta kat dia :D

 Ungkapkan cinta sebelum terlambat :)

 Sebab saya bnyk kali terlepas cinta :(

 Wahai lelaki , jgn lahh selalu sakitkan hati perempuan , jgn selalu game perempuan , diaorang pon ade hati dan perasaan jugakk okay . so , jgn curang :)

 Wahai perempuan , jgn pandang rendah terhadap lelaki ,Tidakk semua lelaki bolehh menitiskan air mata hanya untuk seorang perempuan yg dia cintai :')

 Okay , hari ni gua jiwangg gilee -.- k , byebye --'

 ehh chop , btw , saya dah baik dgn kembar saya , Nurul Hidayah / Dayah gemokk <3 !



comel gilee kann yg pakai tudung hijau , muahahahaha :D
nakk dia kehh ? wekk ekhh :P
takk bolehh , dia milik saya , hahahaha :D * cacat !
sayangg kauu lahh gemokk , sorie kalau aku ade sakitkan hati kau , tau ? tau ?


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart