Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Tips Menangani Masalah :')
Semua orang ade masalah kan ?
Takde ?
Nampak benoo menipuu -.-



Menangis untuk meluahkan perasaan :
- Kalau ade masalah confirm lahh tertekan kann ?
So , menangis lahh kat kawan-kawan yg korang trust supaya korang rasa lega bilee dahh lepaskann , jangan pendam , nanti lagi parah ,dapat sakit jantung cam manee ? Haa , saya jugakk yang susah :D




Mendengar muzik :
- Korang kenelahh dengar lagu-lagu yang buat korang happy ,
kalau dengar lagu ' MY HEART WILL GO ON ' memang rasee nak nangis sampai lebam mata lahh kan ?
Pilih lahh lagu Justin Bieber  tuh kehh , Lady Gaga  tuhh kehh , Like A G6  tuhh kehh , haa , kann banyakk :D


Penuhkan masa dengan hobi :
- Korang kene penuhkan jadual korang , cehh , mcm akak artis pulakk --'
Means , korang tak bolehh duduk sorang sorang , nanti korang akan igt balik segala herem jadah masalah korang .
So , happy happykan lahh diri korangg selalu dengann hobi korangg :)
Kalau hobi korang sukee sakitkan hati orang , memang padan mukee lahh kalau korang ade masalah , hahaha :D
* kejam .


Luahkan perasaan dalam diari :
- Kalau korang tak yakin dengan kawan korang , korang boleh luahkan dalam diari ,
Saya tak boleh ade diari sebab saya pernah ade sekali ,
Dan ade orang bukak diari saya ,
Haremm betol , haha -.-
Sejak dari tuhh , no more diary ,
Err , kisahh ? -.-


Fikirkan masa depan :
- Aku nak jadik cikgu , aku nak belajar rajin-rajin , aku nak jadik orang kaya :)
Haa , positif kan ?
Jangan lahh pulakk ' Aku nak jadik pencurik , aku taknak belajar , yesss ! '
Kalau ayat mcm tuhh , lebihh baik tak payah hidupp :DD
Jangan pikir negatif sebab nanti boleh melemahkan semagat korang :)

Okay , itu jehh setakat ni ,
Ni rahsia saya ,
Jangan bagi tau sape sape tau :)
Byebye :DD


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart