Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Whathellooo -.-



What the fuck ! Aww , kejamm ? Okay , aku tau hari ni ayat aku kejamm , tapi kalau korang taknak bace , please click close tab , okay ? Taknak ? Okay , good , teruskan membaca sebab aku nak ceritee psl beberapa hamba allah yang tersangatlah buruk perangainya sebab DIA CURIK KASUT AKU --'

Siapa ? 
Secret sebab aku taknak mengaibkan orang . * baikkan aku ?
Jantina ? 
Of course lahh makhluk allah yang lemah , perempuan :) * tapi perangai mcm lelaki , gaduh bertumbuk beb ! Takutnyaa -.-
Umur ?
Form 5 . * mentang mentang dah besar , bolehlahh korg buli aku yg kecik ni kann ?

Yeahh , aku rase budak sekolahh SMKKP yang terhebadd tuhh mesti tau lahh sapee hamba allah yang tersangatlah sengkek tuhh . Kesian kan ? Kasut pon nak curik , haihhh --'


Tapi aku sedih jugak ni , sebab , ape salah aku ?
Kenape korang job kasut aku ?
Kenape aku ?
Aku buat ape kat korang ?
Aku tak pernah buat hal lahh kat sekolahh .
Aku tak perah carik pasal dengan korang ponn .
Tapi kenape korang job kasut aku :(
Ape yang korang tak puas hati dgn aku ?
Sumpahh , sedihh :'(


Yess , Converse >.<
Sebab tuhh lahh aku melalak :'(
All Star dho , mahal .
Aku beli gune duit sendiri ni babe !
So , sekarang , sapee nak ganti ?
Kau ?
Hemmmm :(




Yess , memang aku menangis kat sekolah tadi :(
Aku tak setabah korang ,
Kasut hilang pon dah menangis kan ?
Gembeng ?
Kisah pulak aku .
Aku sayang kasut tuhh :(
Tapi , dah nak buat mcm mane ,
Redha jelahh :'(

Just nak ckp ,
to geng Form 4 and Form 5 tuhh ,
Terimee kasihh sebab amik kasut NURUL NABILAH BINTI SAIFULAZRI :')
Aku maafkan korang sebab korang nak SPM :')

Terime kasih sekali lagi :')
Hope korang tak kacau aku lagi lepas ni :')
Goodbye !






Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart