Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
FLU :(

Okay , sumpahh sedih :(
Time time mcm nilah nak demam :(
Ohh , mummy ,
Tak tahan lahh :(
Rase mcm nak pengsan jehh :(
Dah makan ubat pon tak jalan :(
Tapi ,
Still bolehh online >.<
Tersangatlah pelikk , kann ?
Hemm :|

Nak ketawa ponn tak bolehh tadi :(
Nasib besties aku jenis yg memahami :)
Diaorang jage seyh :)
Terharunyaa :')

Okay , ckp psl demam ,
Tak taulah mcm mane boleh kenee :(
Macam musim jehh ,
Sebab ramai yg demam sekarang ni :(
Nak aku senaraikan kehh ?
Err , tak perlu kot >.<

Demam start semalam dho ,
Gagahkan diri jehh pergi tuisyen ,
Nak examm !
Yeahh , semangat , semangat :|
Bak kata Muhd Azfar :)

Okay , dahlah demam ,
then batuk plus selsema ,
Pening kepala pulakk tuhh :(
Alahai ,
Macam mane nak main NETBALL sabtu ni :(
Bertambah-tambah seyh sedih :(

Someone gantikan aku boleh tak ?
Hemm , hampehh :|
Dah lah nak kene lawan kakak kakak Form 3 , 4 and 5 :(
Alahai ,
Boleh kehh kiteorg yang baru Form 2 ni menang ?
Doakan kiteorg tauu -.-

Cakap psl kat sekolah pulakk ,
Ade lahh part part yang happy :)
Hee ,
First ,
Bedekak time rehat ,
Besties bawak buah tauu , buah jambu ,
Masalahnye buah buah yg dia bawak semua rosak --'
Ade yang ade ulat >.<
Okay , nasib baik aku tak makan ,
Sebab , aku yg dapat buah tuhh -.-
Ape lagi ,
Menjerit lah semuaa ,
HAHA :DD

Then mase jalan kat foyer ,
Ade budak yg nak usha aku tuhh panggil name aku :)
Hee ,
Tapi yg tak bestnyee ,
Dia panggil nama aku Dayah :(
Hello !
Tau lah aku ni kembar Dayah ,
Tapi name aku Nabylah lahh -.-
* kembar olok olok jehh , jgn salah anggap :)
Ape ape jelahh ,
Janji dia nak usha aku :)
Hee :)

Haaaa haaaa ,
Yang ni aku happy :)
Tak payah cakap lah ,
Memang aku selalu ceritee ,
Sampai member ponn dah bosann ,
HAHA .

Ade budak tuhh kann ,
Dia sukee letak tangan dia kat leher aku ,
I means ,
Macam pelukk :)
Alahai ,
Dia dah lah comel :)
Lelaki or perempuan ?
Of course lahh lelaki -.-
Kalau perempuan buat ape aku nak hebohkan ?

Back to the story ,
Aku sukee lah dia buat mcm tuh :)
Sebab nmpk mcm dia hargai aku :')
Tapi dia nakal >.<
Err , kisah ?
Yang pentingg ,
Aku :

HAPPY , HAPPY , HAPPY :DD
SUKEE , SUKEE , SUKEE <3<3

Dah dua hari dia buat mcm tuhh ,
Alahai ,
So sweet :)
Okay , stop it Byla !
Nanti orang igt kau sukee kat dia --'
Sukee kehh ?
Tak lahh >.<
Dia just member akuu jehh :)
Jangan salah anggap tau .

Okay ,
Nak sambung tidur kejap :|
Badan panas ni :(
Doakan aku cepat sembuh tauu ,
Okay , boboiboy <3 !
Ehh ,
Byebye :)



P/S : Cerite Boboiboy tuh best kann ? Diaorg comel sangat <3 !


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart