Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Kisah Cinta Part 1 :')
Hye hye huyy ^^
Ehh , ade orang suruh Byla buat cerite cinta :)
Mentang mentang lah sejak akhir akhir ni aku jiwang , haha :DD
Perah punye perah kepale otak ,
Dapat jugak akhirnya idea ,
Okay , ini dia :)


Mase tuh kan zaman myspace tau ,
Macam biasa lah , aku sebok membalas komen komen dari mamat handsome :)
Then , ade sorang mamat ni mintak nombor phone ,
Aku pon ape lagi , tengok dia handsome ,
Laju jeh bagi :)
Lagi pon kiteorang dah lame kenal :)

Then malam tuh , mase tengah tengok TV , satu mesej masuk :

Dia  : Hye ^^
Aku : Siape ni ?
Dia  : Alahh , takkan tak kenal pulak ?
Aku : Ehh , jangan maen maen lah , sape ni ? Dari mane dapat nombor ?
Dia  : Ehh , dia yang bagi , dia lupe lah tuhh -.-
Aku : Haishh , cepat lah , sape ni ?
Dia  : Ni budak myspace tulah , yang tadi mintak nombor tuh -.-
Aku : Lahh , ehh , sorry , sorry , igtkan sape tadi ^^

Start daripada hari tuh ,
Kiteorang selalu text ,
Pagi , petang , malam , tak kire lah ^^
Yang penting , selalu text :)
Sampai lah satu mase tuh ,
Awak mintak couple ,
Alahai , memang jawapan saya TERIMA lah , sebab kite dah lame kenal kann ?
Parents pon dah tau pasal kite :)

Sampai sekolah je terus bagi tau member ,
Yang aku dah couple :)
Menjerit jerit diaorang nak tau dengan siape ,
Then aku bagi tau name dia , alahai , diaorang kenal rupenye :)
Diaorang cakap dia sweet , untung aku dapat dia <3

Jumaat tuh lepas balik sekolah , macam biasa ,
Dia text aku ,
Berbunga bunga hati dapat text dari dia :)
Then dia cakap , dia nak jumpe esok ,
Aku cakap okay sebab memang esok dah plan nak keluar :)
Malam tuh tak boleh tidur lah ,
Teringat pasal dia jeh , takut nak jumpe dia -.-
First time meet lah katekan >.<

Esoknya , kite meet :)
Alahai , comelnye awakk B <3
Kite jalan same same ,
Sampai saya tinggalkan kawan saya ,
Untuk awak tau takk ?
Naseb diaorang tak marah saya -.-
Awak pegang tangan saya kan mase tuh sebab awak cakap takut saya hilang :)
Terharu sangat mase awak cakap macam tuh :')

Then awak cakap awak nak balik ,
Sebab malam ade tuisyen , tak boleh lepak lame lame ,
Awak hantar saya balik sampai depan rumah :)
Awak jumpe mama ngan papa saya :)
Tak sangka awak betul betul serious , hee :)

Malam tuh awak text :

Dia  : Bby <3
Aku : Yess B <3
Dia  : Best dapat jumpe bby tadi :)
Aku : Same , same , b comel lahh :)
Dia  : Elehh , puji puji pulak , mane ade , bby b ni lagi comel :)
Aku : Wekk , tak kiree , b lagi comel :)
Dia  : Degil ehh ? Pukk kangg :P
Aku : Kalau berani pukk lahh , nanti bby bagy tau mama :P
Dia  : Elehh , mama takkan marah punyee , mesti dia backup b :)
Aku : Okay , awakk jelaa menang b , saya kalah :(
Dia  : Ehh ? merajuk pulakk syg b ni , okay , okay , awak menang :)
Aku : Yess , menjadi jugakk , haha :DD
Dia  : Tipu ehh ? haha , bby tadi dah lah malu malu kucing .
Aku : Alahh , b pon samee , haha :DD
Dia  : Elehh , b malu lah jumpe bby b yang comel ni :)
Aku : Dahh , dahh , kitee same same malu kann ?
Dia : Yelaa , layan jelaa bby b sorang ni :P
Aku : B , tak penat kehh ? Kan baru balik tusiyen ni ?
Dia  : Pasal bby , b memang tak penat :)
Aku : Haha , sian b bby ni , dah lah gi tidoo sane .
Dia  : Taknak , nak mesej dengan bby <3
Aku : Alahh , esok kan boleh mesej lagi , tidoo ehh ? ehh ?
Dia  : Tidurkan b lah :P
Aku : Gatal ehh ? pukk kangg :D
Dia  : Haha , b gurau jelah , okay , okay , b tidoo :)
Aku : Baik b bby ni , dengar kate :)
Dia  : Haha , okay , b nak tidur ni :)
Aku : Now ?
Dia  : Yess , darl :)
Aku : Okay , night b :)
Dia  : Night jehh ?
Aku : Abes nak ape lagi ?
Dia  : hemmm :(
Aku : Orang gurau lah , night b , ILY , IMY , muahh :*
Dia  : Night , ILYTOO , IMYTOO , muahh , muahh , muahh :*

Alahai , tidur sambil senyum aku malam tuh :)
Dah lah mase meet tadi dia belikan present :)
Sumpah , saya sayang awakk B <3

Esoknye sampai sekolah :

Fiza : Weyh aku nak cakap sikedd ni .
Aku : Cakap lah , pasal ape ?
Fiza : Pasal BF kau tuh ?
Aku : Ha ? BF aku ? kenape ? dia buat ape ?

............................................................................................................................................................................................................

( bersambung )


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart