Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Tarian Zapin and Joget :)
Alahai , sumpah happy gilee :)
Beban aku dah lepas ,
YAAAHOOOOOOOOO !
See , dah macam orang gilee kann -.-
Lepas ni dah tak payah hafal step :)

Persembahan tadi mcm mane ?
Okay dho :)
Sumpah , okay ,
Almaklumlah , last last minute buat ,
Ade lah yang berterabur sikit ,
Hee :)
Buat tak tau sudahh ,
Macam cikgu cakap ,
Orang bukan tau pon kalau kitee salah :)
Right ?

Okay , start dari first ,
Bangun pukul 6 dho :)
Pecah rekod ,
Time cuti sekolah bangun awal -.-
Semua ni sebab nak hafal step >.<
Then pukul 9.30 mandi ,
Tup tup , si kembar aku tuhh Nurul Hidayah dah ade kat bilik :)
Ape lagi ,
Mcam biasa lah ,
Snap sane , snap sini :DD



Haha , belum pape lagi dah bergambar ,
Ape lahh kite ni kan kembar  :)
Then , kite mekap ,
Kelakar tengok kau tak reti nak gune maskara -.-
Sebok nak jealous dgn aku punye bulu mata >.<
Tau lah bulu mata aku lawa :)
Haha ,
Then Sufi si comel tuh text ,
Cakap dia dah gerak :)
Then , kite pon gerak gi UTM ,
Mase tuh jantung aku dah DUP DAP DUP DAP !
Tak hafal step dho :(

Sampai sane jehh kite terus mekap :)
Touchup balik ,
Lawa lah sayang awak mekap kan saya :)
Then kite terus practise :)
Boleh pulak time time mcm tuh bergaduh >.<
Pasal ape ?
Cara nak masuk !
Lantak korang lah , aku malas nak masuk campur !
Lepas tuh semua dah penat bergaduh , tak nak pikir ,
Kite amik gambar :)


Then kite buat persembahan :)
Kecut perut aku >.<
Naseb aku memang baik ,
Sebab aku tak buat salah :)
Yeahh :DD
Nurul Nabilah mmg hebat :)
Cehcehh , bangga pulak -.-

Pastuhh , makan :)
Nampak si abang comel AMAL O MEYY :)
Sombong kan dia ,
Orang panggil tak menyahut pon -.-
Angah , acik and sufi , korang semua mmg kan ,
Jahat plus kejam >.<
Bukan nak pesan kat aku ngan kembar aku tuh suro bawak baju spear ,
Tak pasal pasal pakai baju zapin tuh ,
Sumpah bengang -.-
Si kembar aku tuhh dah tarik muka :(
Sian kitee kan sayangg :(
Ade ke patut diaorg suruh kite pakai baju tuh pergi JUSCO ?
Jangan harap !

Tapi tak kisah :P
Sebab lepas tuh mak aku amik kite kann ? kann ?
Kau pakai baju aku ,
Seluar aku ,
Kita pakai baju same colour kan ?
Hitam :)
Serious dah mcm kembar :)
Mak aku pon ckp mcm tuh .

Then , kite jalan jalan kat jusco ,
Masuk MPH ,
Beli buku ,
Coolblog ,
Naseb sempat snap gambar :)


See ?
Comel kan kiteorang :)
Lebih lebih lagi si Sufi tuh ,
Jealous tengok dia ,
Lawa sangat >.<
Tak lama lepas tuh ,
Kita balik rumah masing masing :)
Tamat cerita !

Bosan ?
Haha , siape suruh dengar :P
Aku tak suruh pon , padan muke :)

Itu jeh yang aku nak cerita !

To Angah , Acik , Sufi and Dayah ,
Thanks a lot sebab ceriakan hari aku hari ini :)
Sumpah aku takkan lupe :)
Happy day right ?
Hee :DD

Okay , tangan dah penat menaip !
Byebye :)


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart