Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
ABC Questions :)

A : AVAILABLE 
    : I'm sorry , I'm single but not available :)

B : BIRTHDAY
    : 8 April 1997 , Young right ? Hee :)

C : CRUSHING ON
    : Capital I please , Haha <3

D : DRINK YOUR LAST HAD 
    : Dutch Lady Milk Cream , Yum Yumm :)

E : EASIET PERSON TO TALK TO 
    : The person who always the way I am :)

F : FAVOURITE SONG
    : Takkan Pisah by Eren .

G : GUMMY BEARS OR GUMMY WORMS
    : Of Course Gummy Bears :)

H : HOMETOWN 
    : Johor Bahru , Johor .

I : IN LOVE WITH 
   : Capital I ! Oh My Gucci <3

J : JUGGLE
   : I've no idea -.-

K : KILLED SOMEONE 
    : I've the victim , yes , Batrisha Risha ! Just wait for the time :)

L : LONGEST CAR RIDE
    : No Comment .

M : MILKSHAKE FLAVOUR
     : Oreo :)

N : NUMBER OF SIBLINGS 
    : Only Two :)

O : ONE WISH
    : I wish I can have 100 more wish that will come true :)

P : PERSON YOU CALL LAST
    : My Twins , Nurul Hidayah :)

R : REASON TO SMILE
    : Pretend that there's nothing happen to me :')

S : SONG YOU LAST SANG
    : I Love You by Avril Lavigne :) Love that song :)

T : TIME YOU WAKE UP
    : Latest , I always wake up late , whee :)

U : UNDERWEAR COLOUR 
    : OMG ! Should I answer it ? -.-

V : VEGETABLE (S)
    : Yess , I'm vegetarian :) * tak makan taugehh , yukks -.-

W : WORST HABIT
     : Shoo , keep the secret okay ? Pretending like I'm crazy .

X : X-RAY YOU'VE HAD
    : So far , not yet :)

Y : YOYOS ARE 
    : Yoyos ? What means of Yoyos ? -.-

Z : ZODIAC SIGN
    : Aries , hee :)


Hee , dah siap jawab :)
Actualy benda ni jumpe dekat blog member :)
Nampak macam best jeh dia jawab , so ape lagi ,
Amek lah babe :)
Kelakar seyh nak jawab benda alah ni ,
Cannot go dho .

Okay , hari ni aku curik post orang :)
Jangan bagi tau dia tau ? tau ?
Haha , elehh , korang nak bagi tau pon takpe :)
Dia dah tau dah , aku dah mintak permission dia :)
Dah , dah , korang , korang jangan nak busy body ,
Dush-2 kangg :PP

Okay , dah lah ,
Tak tau nak taip ape lagi -.-
Hari ni Nurul Nabilah kehabisan idea -.-
So , chow syn chee :)

Ehh , ehh , sebelum terlupa ,
Ade something nak bagi tau ni :)
Sini , sini , nak bisik sikit :)
Mulai daripada hari ni ,

No more AA in my life :')
Dah remove dia dari FB :')
Terpakse kuatkan dan tabahkan hati :')
Tak sanggup tengok dia bahagia depan aku :')
Okay , tuh jehh , tak tau AA tuh sape ?
Padan muke , siapa suruh taknak amek tau ,
Haha , korang carik sendiri lah :)

Alahh , lagi pon kan aku ade Jejaka Fixie tuh :)
Haha , tak boleh berhenti cakap pasal dia :)
Nurul Nabilah dah angau dekat Capital I :)
Kisah ? Haha :DD
Okay , dah penat :)
So :








Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart