Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Bad Habits -.-

Okay , tipu lah kalau korang takde Bad Habits kan ?
Mesti ade kann ? kann ?
Ececehh ,
Malu pulakk nak mengakuu >.<
Nak share lah dengan korang Bad Habits aku :)

Makan makan ringan :)
- Haha , memang fav aku babe :) Lepas tuh nanti bile orang dah start cakap aku gemokk , mulalah , buat diet sampai terlebih over -.-

Menggigit jari :)
- Yang ni aku sure memang ramai yang buat :) Tak payah nak menipu lahh , aku tau :) Ehh , tapi sekarang dah tak lah , dulu jehh , sampai buruk kuku aku . Now dah besar , dah matured , malu lah nak gigit gigit kuku ni , eeuuwww >.<

Suka marah orang :)
- Yess , yang ni paling teruk kot :( Selalu gaduh dengan member sebab tak dapat nak kawal perasaan :( Ape lah aku ni kan ? Tapi aku tak mintak pon nak marah member member aku tuh , kadang kadang perangai diaorang yang menyakitkan hati aku , haishh >.<

Menangis :')
-  Nurul Nabilah memang sensitif :') Tak percaya ? Tanya Nurul Hidayah :) Aku kalau dah menangis , jangan harap lah nak berhenti babe , pastuh tak boleh orang pujuk . Kalau orang pujuk , makin kuat aku meraung , err ? Pelik kann ? -.-

Nyonyot jari -.-
- Haha , tidak boleh belah . Benda ni happens dari aku kecik lagi . Sampai time puasa pon aku nak nyonyot jari , batal kan puasa aku ? Nasib mase tuh umur baru 6 tahun . Haha :DD

Tidur :)
- Hobi aku ni babe :) Memang tak payah cakap lah , konon jehh cakap ' taknak tidur balik sekolah ni ' , last last nanti tidur jugak , Haha . Penat dho kat sekolah , dah lah panas time balik tuh  -.-

Okay , tamat -.-

Actually , entri ni aku buat kan ,
Sebab budak perempuan kat sekolah aku suke meludah -.-
Ape kes ni weyh ?
Aku bukan nak halang diaorang meludah ,
Masalahnya diaorang meludah sesuka hati ,
Sampai kena kat kiteorang -.-
Eeee , geli lah aku >.<
Siape tak marah babe .
Perangai macam ape kan ?
Okay , aku ade tulis status :)
Siapa yang terase tuh , good for you :)

Dah lah ,
Malas nak membebel ,
Buat sakit hati jeh ,
Bubye :)

P/S : Ade budak perempuan kat status aku komen and marah
        marah aku :) Ape kes bhai ? Aku takde mentioned name
        sesiape pon kat situ :) So , nampak sangat kau yang ludah ,
        Perangai tuh sopan sikit okay ? Thanks awak :D


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart