Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
I Will Do Now :')

Okay , aku tak tau kenape ,
Tapi minggu ni aku memang jiwang : /

Nak post pasal dia :')
Siapa dia ? Budak yang aku dah removed tuhh .
AA :')
Even terpakse tapi dah nak buat mcm mane kan : /
Yess , aku kene kuat :')


Yes , aku akan lupekan kau dho :')


Aku akan lupekan semua kenangan kita :')
Promise :')


Aku akan lupa yang aku pernah sayang and cinta kan kau :')


Aku akan delete gambar kau kat lappy aku :')
Handphone aku :')
Komputer aku :')


Aku akan bakar semua gambar kau yang aku simpan :')
Dalam frame :')
Dalam purse aku :')


Mulai sekarang ,
Aku benci kau :') * walaupun sebenarnya still sayang :')



Dan mulai sekarang ,
No more you in my life :')
Kau dah boleh bahagia dengan dia :')
Musuh kita pon dah tak kacau kau kan ?
Aku tumpang gembira :')
Even dia still kacau aku !

Hemm , kalau dah mcm ni ,
That's mean ,
Aku tak kenal kau ,
And kau tak kenal aku :')


Our relationship end here :')
Gonna miss you :')
Tapi ini yang terbaik kan ?
Hope kau dapat keputusan yang cemerlang dalam PMR :')
Lepas tuh kau boleh keluar dari sekolah SMKKP :')

P/S : I Love You More That You Love Her :')


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart