Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Kemuncak Koko :')

See , sekolah siape tuhh weyh ?
Haha , SMKKP <3
Terbaik dho , ade Kemuncak Koko :)

First , sampai aku terus lepak dengan Si Keding , Atiq Athirah :)
Nak tunggu geng-geng aku datang pon dah buat aku berjanggut and berbulu -.-
Yang Si Keding tuh tak habis-habis nak memekak --'
Buat sakit telinga aku jehh >.<

Lepastuh sorang-sorang datang ,
Wahh :DD
Cukup 7 orang semuanya :)
Okay , carik tempat port ,
Time tuh aku tak suke sebab pusing-pusing kat Dataran Kejat macam orang BODOH !
Last-last semua buat keputusan ,
Lepak dekat Foyer jehh :)

Time ni bosan sikit -.-
Sebab kiteorang tak buat ape-ape pon --'
Lepak Foyer tengok Bakat SMKKP jehh :)
Tengok pon sebab ade member masuk pertandingan tuh :)
Support habis babe ,
Barulah Best Friends Forever kann ?
Haha :DD

Okay , sumpah bosan kan ?
Takde ape-ape pon yang menarik time Kemuncak Koko -.-
Aku nak bercerita pon takde mood --'
Tapi yang ni sumpah cannot go ,
Tidak boleh belahhh dhoo >.<
Nak tau ape ?
Kejap , kejapp ^^


Kiteorang masuk rumah hantu >.<
Macam ape seyh , sebenarnya tak seram mane pon ,
Tapi aku menjerit macam orang kene pukul >.<
Bukan aku sengaja nak menjerit sampai macam tuhh ,
Tapi aku memang PENAKUT + PENGECUT -.-
And , aku rase ,
Hantu-hantu kat dalam rumah tuh pekak telinga sebab dengar aku menjerit -.-
Haha , naseb korang lahh ,
Nak sangat kan jadi hantu :PP

Bila keluar dari rumah tuh ,
Member-member aku semua sound aku -.-
Tanya asal aku jerit kuat sangat ?
Hemm , sorry , aku tak boleh jawab soalan korang ,
Biarlah BOO and BAM jeh yang tau :')
Aku taknak korang tau pasal aku .
Cukuplah aku dah banyak susahkan korang kan ?
Haha :'DD

Last , lepak depan kelas ,
Beli makanan , air ,
Pastuh makan :)
Sumpah , aku bosan gile datang -.-
Tahun depan jangan haraplah aku nak masuk RUMAH HANTU tuh lagi -.-

Okay , dah penat nak menaip .
Ehh kejapp ,
Nak upload gambar ^^

TENGOK BAWAH :


Byla with Fyza :)
Comel kan kiteorangg ?
Haha :DD

Si Kechikk and Si Gendudd ^^
Dyla with Byla :)
Husband with wife :P


Byla with Bulat :)
Aww , dia lawa kan ?
Haha , tak payah cakap dah tau dahh ^^


Si Gemokk with Si Gendudd ^^
Haha , memang tak sah lah kalau takde gambar dia :P
Haha :DD

Okay ,
TAMAT !

P/S : Kiteorang tak banyak snap-snap sebab masing-masing
        tengah busy and sebok berdating . Takde mood pon ye
        sebab semua taknak mengalah . Haha :DD


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart