Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Sukan Sekolah dan Larian 1 Malaysia :)

Okay , tadi sukan sekolah and larian satu malaysia :)
Sumpah best ,
Walaupun panas -.-

Mula-mula sampai lepak dengan member lama ,
Nabihah :)
Alahai , dah tak harok macam dulu lahh ,
Maybe sebab sekarang kiteorang tak rapat -.-

Then Atiq si keding sampai , lepastuh Nurul Hidayah pulak :)
Diikuti dengan Dila Hamzah and Hafizah Aqilah , hee :D
Then amek kedatangan , bla bla bla ,
Terus pergi padang :)
Ada larian satu malaysia :)
Muka aku nak lari ?
Ouhh please lahh >.<
Satu pusingan jehh bhai , lepastuh cabut , haha :D

Then nak jalan pergi pondok kat kantin ,
Nampak jejaka fixie tuh dengan si kambing yang tersengeh sengeh ,
Haha , si Muhamad Qhairee tulahh ,
Bertenggek kat tepi padang dengan Iqhmal :)
Ouhh aku ?
Buat buat tak nampak walaupun sebenarnya nampak >.<

Yang paling cannot go , part ni :)
Kiteorang lepak dengan Sufi , Ungku , Elyn , Faizal and Ayie :)
Memekak seyh -.-


Yang si Atiq dengan member Faizal tuh tak habis habis bertekak ,
Sorang si chubby ,
Sorang lagi si keding , haha :D
Dua dua mulut nak ' pot pet pot pet ' jehh >.<
Gambar kat atas tu gaya diaorang bertekak :)
Haha :D

Then jalan jalan pergi khemah ,
Nak cari Najib Rajaie :)
Alahai , mase nak carik tuh dia tengah lari rupanya -.-
Sumpah laju :)
Dapat numb satu babe ,
Hee , congrats lahh :)
Mase nak jumpe tuh dua dua malu kucingg -.-
Dia panggil aku , aku panggil dia ,
Haha , last last dia mengalah ,
Datang jugak kat aku :)
Tapi dapat jumpe dia kejap jehh -.-
Haha , takpe lahh :)


Lepastuh , pergi balik tempat kiteorang lepak ,
Si Bulat tak habis habis date dengan Syafiq Ghani -.-
Dah jodoh , dah nak buat macam mane kan ?
Haha :D
Nasib baik dia belanje chocolate banyak :)
Thanks bulat ,
Sayang kau :)

Yang si kecik tuh pulak gatal ,
Tak boleh tengok budak comel sikit -.-
Mulalah harok ,
Haha :D
Bagi tau ' tuut ' karangg :P

Okay , masuk part yang ni bengang plus malu kot -.-
Err , korang korang yang tak berkenaan ,
Tak payah lah bace ,
Aku malu lahh >.<
Haha -.-

Mula-mula aku tengah sebok snap gambar dengan Lissa :)
Ouhh lupe dengan Sabila ponn :)
Then nampak budakk tuhh lalu -.-
Yang si Ayie tuh ape lagi ,
Terus panggil dia datang dekat tempat yang kiteorang lepak -.-
Aku ?
Tak payah cakap lah kan ,
Dah menyorok kat belakang Lissa >.<
Yang diaorang semua sebok panggil panggil aku -.-
Bengang lahh weyh >.<
Sumpah menyesal gile suruh Ayie panggil dia ,
Haha -.-
Last last ,
Dia blah macam tuh jehh -.-
RUGI GILEE !

Haha , dah lepas adengan yang paling aku benci tuh -.-
Pot pet pot pet ,
Sukan dah nak habis ,
Yang si Hidayah tuh boleh tinggalkan aku dengan Atiq -.-
Sampai gile hati dia .
Dia banyak kali kot tinggalkan aku -.-
Suke hati kau lah kembar ,
Tapi aku memang sakit hati >.<

Last last , balik :)
Haha , peluang dah ada depan mata ,
Tapi melepas macam tuh jehh -.-
Alahai :(

Okay , mase balik tuh jumpe Junaidi :)
Weyh Jun ,
Sumpah rindu time dulu dulu tuh :')
Dah lame tak lepak same-same :')
Dah lame tak menganjeng kau :')
Haha :'D
Terubat sikit rindu aku ni :P
* Nurul Hidayah mesti jealous bila bace ni -.-

So , The End !
Bosan kan ? Haha :D
Padan muka korang ,
Siapa suruh bace :P
Okay , go :)


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart