Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
New Member ^^
Korang , korang , korangg ,
Tengok ni ^^

Shahrul and Amir :)
Okay , antara orang yang paling rapat dengan aku ;)
Selalu dengar masalah aku ,
And layan kepala otak aku yang senget ni :)
Haha :D

Shahrul Form 3 and Iman :)
Mangkok dua ekor ni selalu nganjeng aku --'
Tapi takpe , aku suke :)
Haha :D

Aidil , Shahrul and Amir :)
Yang ni credit untuk Aidil :
Dia poyo , dia comel , dia tinggi ,
And dia kuat nganjeng aku --'
Lebih lebih lagi pasal MATA AKU ><

Shahril and Ehemm ehemm ><
Awekk kesayangan die tuh :)
Yang tengah tuh ?
Ouhh , abaikan dulu :P
Thanks dho sebab kau selalu chillkan aku :')

Hidayah Gemokk and Shahrul :)
Ehh korang mane aci amek gambar berdua jehh --'
Aku jealous ni ><
Haha :D

Jay Jay , asal kau tak pandang kamera ?
Sengal betol lahh kau ni --'
Btw ,
Ehemm ><
69 Crew Breakers :)

69 Crew Breakers again :)

Okay ,
Aku malas nak berbual panjang panjang tentang korang --'
Malas nak upload gambar --'

So :
Thanks korang sebab selalu buat aku gelak :')
Thanks sebab korang chillkan aku kalau aku sedih :')
Thanks jugak sebab selalu NGANJENG aku ><
Aku suke lepak dengan korang :')
Haha :D

Sebelum tuh , yang ni Credit untuk Shahrul and Shahril :
Hee , korangg ^^
Ade budak cakap , muke kite same --'
Part mane yang same aku memang tak tau ,
Btw , aku memang dah anggap korang berdua ni abangg aku :)
Haha , ADIK BERADIK okay ?
Hikhikk ^^

Okay , aku penat ,
So , bubye ^^

P/S : Diaorang diaorang semua ni kebanyakannya dah ade awekk ,
So , tak payah lah nak menggatal dengan diaorang :)
Harap Maklum ><


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart