Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Don't Be A Gamer !


Assalamualaikum :face12:
Sebenarnya aku tak tau nak buat ape hari ni :face14:
Asyik buat benda yang same jeh ,
Sampaikan aku pon dah bosan :face10:
Dari tadi aku online monitor MukaBuku :face12:
Then tadi , terbaca :90: status comment sorang budak ni :x:

Nak tau tak die tulis :47: ape :120:
Sebelum tuh biarlah aku rahsiakan ,
Jantina budak tuh :x:
Nanti ade pulak yang terasa :face35:
Die tulis :47: macam ni :


' Aku tak pernah anggap kau lebih dari kawan aku . Aku layan kau dengan baik sebab kau kawan aku jeh . Tak semestinya aku selalu keluar dengan kau , teman kau makan , selalu text kau , selalu call kau aku syok habis kat kau . Dengan kawan-kawan lain pon aku buat macam tuh . So , kau janganlah nak perasan pulak '


Aku bace :90: ayat tuh aku terfikir :23: satu benda jeh :x:
Die seperti telah memberi harapan dan memainkan perasaan :h: orang tersebut :x:
Aku bukan nak buruk sangka ,
Tapi ini yang aku rasa sekarang :face16:
Lain orang lain tanggapan kan :120:

Actually , mainkan perasaan :h: orang ni tak seronok sama sekali :x:
Faham tak :120:
Tak seronok :face3:
Sebab perasaan :h: itu bukan bahan mainan untuk menyakitkan , membinasakan atau merosakkan hidup orang :14:
STOP DOING THAT :face3:

Itu yang aku nak cakap :f: pada orang yang tak habis-habis nak mempermainkan perasaan :h: orang :face3:
Tak kiralah lelaki :97: ataupun perempuan :95: ,
Jangan gatal-gatal nak bagi harapan :face11:
Jangan cuba-cuba nak permainkan kalau hati :t: tuh
Tak :22: pernah ikhlas :14:

Tak bermakna muka kau cantik macam Lisa Surihani ,
Kau boleh suka-suka pasangkan harapan ,
Pada orang yang mencintai :h: kau :face16:
Sedangkan kau sikit pon tak :22: mencintai :w: die :face3:
Jangan jadikan kelebihan yang kau ada
Sebagai aset untuk rosakkan :68: hubungan orang lain :face16:
Seronok melayan kerenah lelaki :97: tuh ,
Sampai die fikir kau suka :n: kat die :face11:
Bangga sangat keh dapat mainkan perasaan :h: orang :120:

Tak bermakna muka kau comel :73: lagi jambu :33:
Ataupun kacak macam hero korea ,
Kau boleh senang-senang mainkan perasaan perempuan :95:
Bertukar-tukar pasangan :27: macam salin baju :55:
Kadang-kadang sengaja lidah lembut cakap comment tentang ,
Perasaan :h: kau pada perempuan :95: tuh :face11:
Puji macam-macam seolah-olah bagi harapan :face16:
Seronokkan kau bila orang tuh mengaku die sukakan :n: kau ,
Dan kau boleh cakap comment
' SAYA TAK :22: SUKA AWAK PON '

Berhentilah :30: dari sakitkan hati :68: orang :face11:
Berhentilah :30: mainkan perasaan :h: orang :14:
Sekali terluka susah nak mengubatnya :face33:
Kau bersuka ria :face39: sedangkan dia menangis :face22:
Macam orang tak :22: ingat dunia :face66:
Bila kau mainkan perasaan :h: orang lain ,
kau kene tau suatu masa :80: nanti ,
Kau jugak akan dipermainkan :face12:

Jangan kau ingat orang tuh datang buat baik dengan kau ,
Sampai menunjukkan rasa suka :n: dia pada kau ,
Kau boleh ambil itu sebagai cara kau hilangkan rasa bosan kau :x:
Nak buat itu sebagai satu bentuk hiburan ,
Yang tak :22: logik dek akal :face56:
Tolonglah fikir :23: , perasaan :h: itu satu naluri halus ,
Kalau disentuh :116: atau disakiti :68:
Ia akan luka selamanya :face61:

Being playboy or playgirl will make you life suffer :x:
Trust me :face12:
Kelebihan yang kau ade bukan kau boleh jadikan aset ,
Untuk menyakiti :68: dan mempermainkan perasaan :h:
Insan lain yang menyayangi :n: kau :face25:
Gunakan kelebihan yang Allah kurniakan itu ,
Dengan sebaiknya :face40:

Tak semestinya kau pernah kecewa :68: kau boleh ,
Mempermainkan hati :n: dan perasaan :h: orang lain :x:
Tak semestinya hidup kau sunyi :8: kau boleh ,
Perlakukan perasaan :h: orang sewenang-wenangnya :x:
Ingatlah ,
Bumi ini berputar :21:
Tak selamanya kite berada di atas :85:
Dan tak selamanya kite berada di bawah :103:

What goes around comes around ,
Maaf kalau ade sesiape yang terasa :face12:


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart