Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Thanks For Helping Guys :')

Hye awak yang handsome :face39:
Hello awak yang cantik :face15:
Boo pada awak yang kurang handsome :face26:
Bye pada awak yang kurang cantik :face26:

Merepek jeh aku ni kan :s:
Okay , ade sesiapa yang terase tak :s:
Takde kan :s:

Pelik tak kenapa gambar budak berdua tuh ade kat sini :s:
Sebenarnya diaorang berdua :96::97: yang tolong kiteorang ,
Kalau diaorang :97::96: takde :22: masa tuh ,
Hmm , aku tak taulah aku ade lagi or tak kat sini :face60:

Kisah bermula apabila dua orang budak perempuan :95::94:
Jalan terkedek-kedek pergi ke ' open house ' :face20:
Then , bla bla bla bla bla bla bla , SESAT :face27:
Tak faham kan :s:

Yelaa , yelaaa :face25:
Diaorang berdua ni tolong amek kiteorang mase sesat :103:
Tapi kelakar jugak kalau ingat balik:face39:
Kawasan sendiri pon boleh sesat :face60:

Haha :face12:
Hari ni aku madah nak gelak jehh :face60:
Aku pon tak tau kenape :face26:
Ehh wait :q: Lari dari topik pulak :128:

Yelaa , yelaaa :face25:
Aku cerita sekarang :face39:
Macam biasa , yang taknak baca gi main jauh-jauh :face28:
Shooooooooooo shoooooooooooo :128:

Sebenarnya , takde :22: pape pon yang aku nak cerita :face28:
Diaorang berdua :97::96: ni datang tolong kiteorang ,
Tuh jeh :face4:
Takde pape pon yang menarik :face25:

Yelaa , korang bayangkan ehh :85:
Korang nak gi BERAYA then sesat :face16:
Lepastuh ade kereta nak berhenti kat korang :face30:
Ape perasaan korang mase tuh :s: Mesti takot kan :s:

Macam tuh jugak aku dengan kembar aku :face16:
Jangan salah faham :face25:
Kiteorang bukan saje-saje nak naik motor dengan diaoarng :face61:
Lagi pon mase tuh masing-masing dah cuak :face70:

Aku malas nak cerita lebih-lebih :face10:
Nanti mesti ade yang ingat kiteorang ni ...............
Faham-faham sendiri lah ye :face32:
Benda ni biarlah antara kiteorang berempat :95::96::94::97: jeh yang tau .

Btw , to DAUS and FAEZ :face12:
Thanks again sebab tolong kiteorang :face46:
Serious korang memang baik babe :face26:
Haha :face39:

Emm :face1:
Dah takde ayat nak tulis :u: ape :face34:
Sorrylah hari ni otak short sikit :face6:
Terlalu HAPPY kot :face18:

Err :128:
Dah lah tuh :30:
Nak pergi makan kek :43: kejap :face12:
Korang nak :s: Beli sendiri :face26:

Bubye :116: pada awak yang handsome and cantik :face43:
Yang lain :s: Err :face61:

P/S : Post aku yang ni merepek kan :s:
Haha . Naseb lah sane :face25:


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart