Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Kenape Lelaki Selalu Curang ?

Entri aku kali ni ditujukan :25: kepada mane-mane LELAKI :97: yang sangat suka :67: dengan sifat curang :face12:
Dah terang-terang kau tuh dah ada perempuan :95: lain , kau nak cover lagi buat ape :120:
Kenape perlu curang :120: Kalau rase dah taknak :22: kat perempuan :95: tuh terus-terang jelah :v: Kan senang :face10:
Nanti takde :22: lah istilah curang-surang ni :face11:



Kenape lelaki curang :120:

1 . Dia tak :22: suka commiement :q: Dah tau tak :22: suka commitment tuh yang kau pergi BERCINTA :n: lagi buat ape :q:

2 . Dia bosan :face25: Yelaa , couple bertahun-tahun lamenya . So , bile die dah bosan , die cariklah yang lain :face61:

3 . Haa , nih :q: Terjumpe kekasih lame :face28: Konon teringat cerita aku dan kau dulu :27: Cehh :q: Gelilah aku :7:

4 . Girlfriend :95: terlalu cemburu . Bile kuat cemburu , semua benda kene control kan :120: So , terjadilah KECURANGAN di situ :face30:

5 . Kononnya nak carik yang terbaik :7: That's why lah dia pasang ramai-ramai . Then bile dah jumpe yang terbaik tuh , die tinggalkanlah yang lain :face28: Itu pon kalau die nak lah :q:

6 . Maybe untuk suke-suke :face75: Means , tak serious mane pon hubungan tuh :face61: Just fikir nak enjoy jeh :face42: Sampai bile entah nak enjoy :q:

7 . Penampilan girlfriend :95: die dah tak :22: macam dulu :face12: Maybe sebelum couple dulu girlfriend die kurus , stylo :q: Then bile dah couple :27: lain pulak :face25: Alah , carik point lah nak curang kan :120:

8 . Sebab BALAK-BALAK korang tuh memang PLAYBOY :face12:



Aku pernah ade pengalaman dengan lelaki yang curang ni :face11:
Bile dah kantoi merayu-rayu bagai semua tuh :face3:
Siap melutut , berjanji macam-macam :face10:
Last-last buat jugak :q: Puihhhhhhh :face11:

Bagi aku lah kan , kalau perangai dah semulajadi PLAYBOY , sampai kau tua pon kau tetap akan jadi PLAYBOY :face11:
Kalau rase nak berubah , berubahlah sekarang :face66:
Lagi satu , umur tuh kan makin meningkat so matanglah sikit :face50:
Ni tak , macam perangai budak-budak :face70:

Mesti ade yang bace blog aku ni cakap :f:
' Eleh , perempuan pon ade jugak yang curang . Jangan nak nampak kesalahan lelaki jeh '

Tuh memang aku tak :22: menafikanlah :q: Memanglah ade perempuan :95: yang curang .
Yang menggatal and meroyan tak tentu pasal :face34:
Tapi aku sebagai perempuan :95: aku cakaplah pasal lelaki :97:
Sebab :120: Sebab aku dah pernah terkena :face66:
And bile dah terkena memang sakit hati sangat-sangat :face5:


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart