Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
10 Perkara Yang perlu Dilakukan Dalam Lif :)



Hello :face68: Blog dah makin lawa :face12: makin comel :face38: sama macam muka tuan punya blog ni :face15: Haha . Nak muntah kan korang baca ayat aku yang tuh :s: Ehem , di kesempatan ini , saya NURUL NABILAH yang lawa plus comel :face26: ingin mengucapkan TERIMA KASIH kepada :

:84:Adik NUR AMALINA :h:
:83:Noor Elissa / Lissa Boo :h:
:82: Sys Fifiey :h:

Why :s: Sebab semalam diorang bertiga dah banyak tolong aku editkan blog ni sampai lawa macam ni :face57: Muka aku memang muka tak :22: reti malu sebab tuh lah suruh orang editkan jeh :face54: Naseb lah sane . Haha . Thanks again :face9:

Aku nak suggestkan korang stau tips hari ni :face8: Title dah ade kat atas , so kalau lupe pergi baca balik :face55: Here we go :face51:

1 . Ketika anda hanya berdua bersama orang yang tidak dikenali , cuit bahunya ! Kemudian pura-pura melihat ke tempat lain .

2 . Buat muka menyeringai kesakitan sambil pegang kepala anda dan menjerit ' DIAM ! SEMUANYA DIAM ! '

3 . Bawa kamera dan ambil semua gambar orang yang berada di dalam lif .

4 . Letakkan sebuah bungkusan di sudut lif , jika ada yang masuk , tanya mereka sama ada dengar atau tidak bunyi ' TIK , TIK , TIK ! '

5 . Anda pura-pura menjadi pramugari . Tunjukkan prosedur keselamatan penerbangan seperti di dalam kapal terbang .

6 . Ketika pintu menutup , beri pengumuman kepada semua orang ' Bertenang ! Jangan panik . Kejap lagi dia bukak balik . '

7 . Buka beg tangan sambil melihat ke dalamnya lalu berkata ' Oksigen cukup tak kat dalam tuh ? '

8 . Diam dan jangan bergerak sama sekali di sudut lif dan menghadap dinding . Jangan sesekali keluar dari lif .

9 . Dengarkan suara di dinding lif dengan stetoskop .

10 . Buatlah garis di lantai sekeliling anda menggunakan kapur lalu beritahu ' Ini adalah AREA saya ! '

Okay , jangan lupa buat okay :face68: Sorry , hari ni aku belum makan ubat :m: Otak putus wire :128: So , SENGAL sikit :face52: HAHAHAHAHA twisted


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart