Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Aku Dah Kata JANGAN !




Aku dah cakap jangan :30: bercinta kalau belum bersedia :face12:

Aku dah cakap jangan :30: nak berkenal-kenal dengan lelaki :97: kalau cuma nak menghilangkan rasa bosan :face38:

Aku dah cakap jangan :30: ada perasaan cinta :h: dekat lelaki :97: kalau disebabkan rupa atau wajah jeh :face34:

Aku dah cakap jangan :30: nak jatuh cinta :h: dengan lelaki :97: kalau disebabkan die take care sangat :face8:

Aku dah cakap jangan :30: nak percaya dengan lelaki :97: kalau dia janji macam-macam :face67:

Aku dah cakap jangan :30: mudah cair dengan lelaki :97: kalau dia bagi ayat-ayat manis :face52:

Aku dah cakap jangan :30: letak harapan yang tinggi sangat dekat lelaki :97: yang belum tentu sayangkan :h: kita :face55:

Aku dah cakap jangan :30: nak berSCANDLE-CANDLE sangat dengan lelaki :97: yang handsome and hot :face5:

Aku dah cakap jangan :30: mudah terpedaya dengan kata-kata lelaki :97: yang belum kita tahu sama ada betul atau tak :face35:



Tapi kau degil :face76: Kau taknak :22: dengar cakap aku :face42: Sekarang ni kau tanggung lah sendiri :131:
Cakap untuk diri sendiri :face59: Bubye :67:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:


Tengok relationship :h: kiteroang :27: Hari ni genap 2 BULAN :h: Even kiteorang cume SCANDLE , hmm . Tipu lah kan kalau aku cakap aku tak :22: sayang :h: dia :face28: Tapi dia still tak :22: text :54: and tak :22: call :24: Haha . Takpelah :face12: Aku faham :face17:

Dulu mase bulan yang pertama dia mesti call :24: Lepastuh ulang ayat ' ANNIVERSARY ' tuh banyak kali :face5: Sekarang dah takde :22: dah :face21: Rindu dia yang dulu :face59: Heihh :face37: Kenape lah dia berubah kan :120: Aku nak dia yang dulu :face29:

Maybe betul cakap sara yang dia nak jauhkan diri dia dari aku :face16: Okay , aku akan terima perubahan ni :face37: Tapi aku nak dia tau , yang aku still tunggu text :54: and call :24: dari dia :face28: Janji-janji dia dulu aku still pegang :face12: Kalau dia taknak :22: tunaikan aku faham :face59:



AKU BURUK :face28: AKU HODOH :face28: AKU HITAM :face28: AKU TAK LAWA :face28: AKU TAK CANTIK :face28: AKU BANYAK KEKURANGAN :face28: AKU TAK LAYAK UNTUK DIA :face28: AKU TAK SESUAI DENGAN DIA :face28:


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart