Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Contenst Gambar Teman Terbaik !
Okay , kite dapat tag dari kite punye kakak :95: yang comel lotehh tuhh :face12: Siape :120: Nama die Izzaty Roslan lah :h: About CONTEST GAMBAR TEMAN TERBAIK :q: Macam menarik jeh kan :120: So , aku pon rajinkanlah diri untuk post gambar kiteorang yang gedik-gedik tuh :face68:

Sebelum tuh , ni link blog Kak Fatin :h: Okay , setiap contest mestilah ade syarat-syaratnya kann :120:

SYARAT-SYARAT !

Macam biasa korang kena follow blog ni untuk dapat update tentang contest ni nanti , then LIKE juga PAGE SENAH GLAMOUR yang kat sidebar belah kiri tu .

Gambar yang korang gunakan untuk contest nanti mestilah WAJIB gambar korang dengan gambar KAWAN YANG SAMA JANTINA SAHAJA . Gambar lelaki dengan perempuan tidak diterima . Itu WAJIB !


Nyatakan 2 perangai dia yang korang suka dan 2 perangai dia yang korang rasa menjengkelkan . WAJIB ! Masukkan sekali banner contest dan link kan ke LINK CONTEST ini .

Lepas settle sila tinggalkan LINK ENTRY korang dekat ruangan komen kalau tak nanti macam mana aku nak tengok GAMBAR-GAMBAR korang kan .

Tag contest ni pada kawan-kawan korang .
Tak kisah berapa ramai pon , minimum SEORANG lah kan . Make sure orang yang kena tag tu tahu pasal contest ni . Jangan tag tapi tak bagitahu .

Tarikh tutup : 31 DISEMBER 2011



Here we go :)

Gambar-gambar yang dipertaruhkan :face2:

Okay , her name is NURUL HIDAYAH BINTI KAMARUZZAMAN :q: Dia lawa kan :120: Okay , kalau korang nak kenal die yang mane senang jeh :face55: Dalam tiga-tiga gambar yang kiteorang snap :51: tuh die yang belah KIRI :q: Gambar yang ketiga tuh jeh die belah kanan sebab DIA CIUM AKU :face2: Get it :120: Okay , good :face38:

Kiteorang berdua kenal dari darjah 1 tau :face39: Tapi start rapat dari darjah 4 :face69: Itu pon selalu gaduh :face60: Bila dah Form 1 baru betul-betul okay :face68: Dalam ramai-ramai kawan , aku paling sayang :h: die even kiteorang selalu salah faham or tak :22: sependapat :face76:Sebenarnya nak letak banyak lagi gambar , tapi takkanlah nak letak banyak-banyak kan :120: So , letak tiga jelah :face55: Yang penting mana-mana aku pergi mesti dia ade and sometimes ade cikgu yang keliru dengan kiteorang :face9: Cannot go bhai , haha :face75: Kiteorang jugak selalu perasan yang konon-konon kiteorang ni TWINS :face15: Kan DAYAH kan :120:

MASA UNTUK BUKAK RAHSIA :

(●̮̮̃•̃)۶ Pendengar Setia : Banyak story aku yang aku cerita kat die . Boleh dikatakan semua rahsia aku dalam tangan die . Tipulah kalau aku kata ade story yang aku tak pernah cerita kat die .

(●̮̮̃•̃)۶ Memahami : Okay , aku rasa die sorang jeh kot yang faham aku . Kadang-kadang aku ni menjengkelkan , tapi die jeh yang selalu ade kat sebelah aku . Kan aku dah cakap , die ni memahami . Haha .

٩(×̯×)۶ Loading : Okay , aku benci gile die punye perangai yang ni . Tapi dah nak buat macam mane kan ? Sabar jelah . Hmm , senang kata , Kiteorang dah sampai LONDON , die baru nak naik KAPAL TERBANG ! Haha . Kalau time menulis pon macam tuh . Lembab semacam . Aiyoo .

٩(×̯×)۶ Degil : Selalunya , ape yang kiteorang tak kasi die buat tulah yang die buat jugak ! See , degil gile kan ? Aku tak taulah die perasan or tak perangai die yang ni , tapi kadang-kadang kelakar . And sometimes , disebabkan kedegilan die ni jugaklah kiteorang selalu bergaduh .


Tagers :v:

Nurul Hidayah
Nadiatul Husna
Erin Haha


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart