Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Greyson Chance , Justin Bieber , Cody Simpson :)



Hello readers :face12: Okay , aku tau korang semua mesti dah kenal punye dengan jejaka-jejaka :97: kat atas yang comel :face46: lagi kacak , tampan dan wahh :face18: Segala-galanya lah :face68: And aku tau ramai yang minat kat diaorang bertiga ni :face19:

Bagi yang belum kenal , hmm :face14: Ada jugak keh yang tak kenal lagi :120: Eee , kunonya awak :face26: Haha :face75: Jahat kan mulut aku :face26: Okay , sorry . Sorry :face48: Sini aku perkenalkan diaorang kat korang-korang semua ni :face68:

Gambar yang first tuh nama dia GREYSON CHANCE :face12: Umur dia :120: Okay , jangan tanya aku sebab aku bukan GF dia :face26: Nak tau pasal dia senang jeh :face12: pergi GOOGLE then search jeh name dia :face45: Haa , keluar segala data tentang dia :face46:


Tak dapat dinafikan yang sekarang ni ramai yang tengah HAROK dengan dia termasuklah AKU :face9: Haha :face64: What :120: Die memang comel plus handsome okay :face54: And aku memang jealous bile semalam NAJWA LATIFF duet dengan dia :face3: Haa , lagi satu :x: Aku rasa ramai lelaki :97: yang kat luar tuh mula ANTI dengan dia :face6: Diaorang JEALOUS letewww :face51: Haha :face35:

Gambar yang kedua memang dah tak :22: payah nak diperkenalkan lagi :face12: Justin Bieber lah kan siape lagi :face26: Okay , cakap pasal JB . Hmm , serious dulu memang aku tergila-gilakan dia :9: sampai bilik aku penuh dengan gambar dia :face18: Tapi bile die couple dengan si GOMEZ tuh , huh :x: Terus aku tak :22: berapa nak minat sangat dengan dia :face34:

Why :120: Sebab aku tak :22: minat si GOMEZ tuh :7: Oupps , sorry fan-fan SELENA GOMEZ , haha :face5: Yelah , JB ni kebanyakannya perempuan :95: yang tergila-gila kat dia :face20: Lelaki :120: Haa , kenape lelaki :97: ramai yang ANTI die erkk :120: Pelik aku :face14: Aku tau lah korang-korang semua tak comel macam JB :face26: Haha :face54: Lagi satu , JB tuh tak :22: kacau pon awek-awek korang tuh :face35:

Okay , teruskan ke gambar yang ketiga :face12: Tak lain dan tak bukan , CODY SIMPSON :face19: Haa , aku tau ade jugak yang tak :22: kenal dia kan :120: Kan :120: Sebab dia tak :22: famous macam JB lah :face10: Tapi dia comel kot bagi aku :face2: Tak tau lah bagi korang macam mane kan :x: Yelah , taste lain-lain :face12:

Cakap pasal CODY SIMPSON , yang aku taulah . Die ni baru 14 tahun :face8: Same umur dengan aku dho :face2: Aku suke gile dengar suara dia :face42: Lagu-lagu dia pon not bad lah :face12: And aku pernah berangan nak couple dengan dia :face52: Haha . Berangan memang hobi aku :face26: Tapi memang tak :22: lah aku nak dapat dia :face45: Aku sedar diri aku ni siape , cehh . Haha :face5:

Okay , antara diaorang bertiga , aku memang tak :22: boleh nak cakap siape lagi comel :face12: or siape paling handsome or BLA , BLA , BLA :x: Sebab :120: Aku minat-minat tiga-tiga :face2: And aku akan HAROK plus GEDIK bile dengar name diaorang bertiga :face7: Lagi satu , diaorang bertiga ni masing-masing punya peminat yang tersendiri :face12: Kan :120: Kan :120:

Hee , aku pon tak :22: nafikanlah yang sekarang ni aku minat GREYSON CHANCE tuh lebih dari JB and CODY :face2: Dalam FB pon dah kecoh pasal GREYSON tuh :face12: Ade yang mengaku die SCANDLE diorang lah , COUPLE diaoarng lah :face49: Lahai , sampai macam tuh sekali korang punya GILA kan :face48: Haha :face1:

Yang paling tak :22: boleh blah bile ade perempuan :95: ni buat status kat FB macam ni :v:

' Maaf JB , saya terpaksa tinggalkan awak sebab saya dah jatuh cinta dekat GREYSON CHANCE . Kite berpisah sekarang ! Bye . '

Reaksi aku bile bace ayat dia : HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :x: Haa , kau . Tergelak besar dibuatnya :11: Nak berangan tuh boleh tapi berpada-pada lah babe :face12: Aku bukan nak marah , TAK :x: Itu hak korang lah kan nak buat ape-ape pon :face44: Tapi , lahai . Haha :face17: Malas aku nak cakap :face55:

Okay , ade yang terase tak dengan post aku ni :120: Ade :120: Aku mintak maaf okay :face12: Takde :22: niat nak menyinggung perasaan dan hati :h: korang tuh :face40: Korang boleh teruskan angan-angan :85: korang untuk pikat diaorang BERTIGA tuh :face26: Haha :face51:

Pape pon , diaorang BERTIGA tuh memang comel :face12: cute :face38: handsome :face46: and yang sewaktu dengannya lah :w: and to kaum LELAKI :97: Berhantilah ANTI diaorang bertiga tuh , RUGI :x: Haha :face26:




Semalam sempat gaduh dengan Firldaus Dawz pasal GREYSON CHANCE dengan JUSTIN BIEBER :face26: Die tulah , tak habis-habis dengan JB die tuh :face54: Haha . Btw , happy dapat gayot dengan die semalam :face68:

Okay , dah mengatuk ni :face67: Aku nak mimpi GREYSON CHANCE ni :face2: Jangan jealous :face26: Keh keh keh :face71: Bubye :67:


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart