Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Harimau Malaya ;)

Hello :face55: Wahh :face24: Lama gila tak :22: update blog seyh :face72: Korang sihat :120: Aku kat sini dah terlebih sihat :face17: Sorry sebab tak :22: update blog , kita pergi KL lah awak-awak semua :face51: Kita tengok bola :face12: Best gilaa :face2:

Serious , kali ni aku tak :22: tipu weyh :119: Aku dapat jumpa KHAIRUL FAHMI :h:, WAN ZAHARUL:h:, FADHLI SHAS :h:, NAZMI FAIZ :h: , MUSLIM :h: and semua pemain bola lah :face2: Paling best masa jumpa NAZMI FAIZ :h: Lahai , aku rasa macam nak peluk dia kat situ jugak :face2: Haha , gila bayang siot :119:

Dah lah , taknak :22: cakap banyak-banyak :119: Nak share gambar yang kiteorang snap :51: masa kat STADIUM BUKIT JALIL hari tuh :face68: Enjoy :face15:

Okay , aku dapat upload yang nih jeh :face70: Internet lembab nak mampuihh :face60: Yang penting aku dapat jumpa diaorang :h:

Ehh , tapi kan aku ade dengar GOSSIP yang konon-kononnya kan NAZMI FAIZ tuh dah ada AWEK :face58: Eeeuwww , IMPOSSIBLE lah :face61: Aku tengok ramai perempuan :95: kat luar sana yang berangan nak jadi awek dia . Kesian :119: Taste dia mestilah artis-artis kan :120: Haha :face62: AKU JEALOUS SEBENARNYA :face37:

Dahlah . Aku nak keluar dengan mak long aku kejap lagi :face12: Bubye NAZMI :9: Haha . Khairul Fahmi sombong :face10: Boooooooooooooo :face35: Haha . Support team MALAYSIA okay :120: Okay , aku merepek :119: Bye :t:


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart