Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Kenape Aku Single ?
Hai :face12: Hello :face28: Assalamualaikum :face37: Haha , okay . Mood still belum :22: stabil lagi :y: What :s: Aku tak :22: mintak pon semua benda ni :p: Lega gile weyh sebab semalam aku dah luahkan :87: semuanya dekat Dayah :face32:

Okay Biela . Stop :30: Forget about her :95: Huh , tarik nafas :85: Lepas :20: Haha , sorry . Kalau aku geram memang macam ni :l: Tapi serious aku betul-betul tak :22: sangka perangai die yang macam taik :52: tuh :face16: Okay , dah :x: Dah :x: Jom kita tukar topik . Lagi bagus :c:

Actually , semalam , ade budak perempuan :95: IM aku tau dekat Facebook :face1: Mula-mula aku risau jugak :123: Then die tanye aku satu soalan sampai lah aku dapat idea :23: untuk buat pasal ni kat blog :86: Ngee , soalan die kan , hmm :

' Ehh sorry kalau I tetibe tanye tapi kenape u single erkk ? Takkanlah takde orang yang nak kat u kot . Sebab I rasa u dah cukup lawa dah . Comel , pandai , perfect ! Kalau I jadi lelaki I usha u dulu . Haha :D '

Haa , begitu soalannya :face45: Haha . Kembang kejap aku bila ade orang cakap aku lawa plus comel :131: Tapi soalan tuh buat aku down rain Serious gile weyh :x: Aku macam kena sambar petir bila bace IM perempuan :95: tuh :87: Yang aku boleh jawab cuma ' HAHA ' :face60:

Okay , now aku akan jawab :face5: Kenape aku SINGLE :s: Biela single :s: Habis gambar lelaki kat BLOG u tuh :s: Bertubi-tubi soalan aku dapat :face68: Listen awak , lelaki :97: tuh bukan :22: kita punye pakwe :97: lah :face76: Relation aku dengan dia biarlah kiteorang jeh yang tau :h:


Jawapan kenape aku single :

' Sebab aku nak lelaki yang handsome '

' Sebab aku memilih '

' Sebab aku HOT sangat-sangat '

' Sebab aku tak suka LELAKI ! Wa LESBIAN '

' Sebab aku susah nak pilih '

' Sebab ramai sangat yang mintak couple '

' Sebab aku budak pandai ! Mana main couple-couple ni '

' Sebab parents aku tak bagi bercouple '

' Sebab aku taknak tambah dosa aku yang sememangnya banyak '

' Sebab aku tunggu dia '

Dan . . . .










Sebab takde orang yang nak kat aku ! That's why lah aku SINGLE :)
Jawapan yang paling tepat !


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart