Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Persahabatan Juga Ada Pasang Surutnya :')
See my caption right :s: Okay , hari ni aku nak cerita pasal kawan :h: Tak kira lah kawan kita tuh lelaki :97: keh :q: Perempuan :95: keh :q: Yang penting KAWAN :h: Hee :face12:

Walaupun kita ramai kawan , tapi tak semua kawan kite yang ramai tuh akan faham dengan perangai kite kan :s: Dalam ramai-ramai tuh , maybe dalam 2 or 3 orang jeh yang boleh terime perangai kite yang tak :22: seberapa nak baik ni :face26: Kan :s: Kan :s: Haha :face39:

Yeah , macam tuh jugak dengan aku :face12: Walaupun aku ni ramai kawan :face26: , tapi tak :22: semua kawan aku tuh yang boleh terime perangai aku ni :face28: What :s: Perangai aku memang teruk :face61: Kalau tak :22: percaya pergilah tanya semue member-member aku :face48:

Kadang-kadang tuh salah faham mesti ade dalam satu persahabatan :face12: Sama ada kita pakai nak handle ataupun tak :22: Biase lah kalau ade tak :22: puas hati bagai semue tuh kan :s: Perangai manusia lain-lain :face12: Tapi bagi aku dalam persahabatan tuh kite kene jujur lah :face5: Kalau ade tak :22: puas hati , cakap dengan empunya diri :face54: Belajar untuk berterus-terang :face35:

Ouhh lupe , ade lagi :face12: Jangan :30: berdendam atau jangan simpan dalam hati :67: Dah lepas tuh lepas lah kan :s: Lagi satu , janganlah :30: dengar cerita dari mulut-mulut longkang yang suke menyampaikan cerita plus suka menghabcurkan persahabatan orang :face17:

Kadang-kadang aku sendiri tak :22: faham kenape orang suke sangat dengar cerita dari mulut orang lain dan bukannya dari mulut orang tuh sendiri :face16: Tapi , kalau kite betul-betul yakin plus kenal perangai akwan kite tuh macam mana , kite mesti tahu yang mana satu betul :e:and yang mana satu yang salah :22: Kan :s:

Ada jugak kawan yang bile depan kita pijal semut pon tak :22: mati :face61: Bukan main baik :e: lagi :67: Belakang kita , MASYAALLAH :q: Macam-macam die kutuk :68: Ape yang aku tulis :u: ni memang betul kan , kan :s:

Kite kene ingat :q: Nak pilih kawan , pilih yang betul-betul okay sebab kawan ni banyak mempengaruhi kite :face12: Kalau korang kawan dengan orang yang buat besi , korang akan terase bahangnya :face17: and Kalau korang kawan dengan pembuat minyak wangi , korang akan bau wanginya :face17: Cehh , haha :face39:

Bagi aku , aku sayang :w: semua member-member aku walaupun :

- Kadang-kadang pendapat tuh tak :22: sama :face28:
- Kadang-kadang terasa dengan perangai masing-masing :face12:
- Kadang-kadang gaduh benda-benda kecik :face25:
- Kadang-kadang suka cakap lepas :face48:
- Kadang-kadang suke ikut kepala sendiri :face67:
- Kadang-kadang tak :22: fikir perasaan orang lain :face5:
- Kadang-kadang cakap belakang kalau tak :22: puas hati :face54:

Biasa lah , kata pon kawan kan :s: Gaduh tuh perkara biase . Hee :face12:


Yang ini untuk member-member aku :65:
Dayah :h: Sara :h: Atiq :h: Dyla :h: Fyza :h: Bulat :h:

Sorry sebab semalam aku kutuk korang dalam blog :face26: Serious , takde :22: maksud pon nak kutuk korang :face16: Semalam , aku tension sangat :face28: Aku tau korang marah :face60: Tapi THANKS sebab kat sekolah korang layan aku dengan baik :67: Korang tak belakangkan aku bile aku tulis pasal korang :face72: TERHARU :face41:

Hikhik :face71: Aku mintak maaf kalau aku ade buat salah kat korang keh :face26: Memang banyak pon kan :s: Kutuk-kutuk korang keh :face4: tengking-tengking korang keh :face37: Mrah-marah korang keh :face67: SORRY yang tersangat-sangat tau :face16: Tengok aku menangis ni :face41: Haha . Poyo :face26:

Thanks sebab layan aku dengan baik :face12: Thanks sebab belanje aku :face8: Thanks sebab korang sudi dengar problem aku :face48: Thanks sebab kalau aku susah korang sentiase ade bersama aku :face40: Thanks sebab banyak bagi nasihat kat aku :face75: and last , Thanks sebab tahan dengan perangai aku yang gedik and teruk ni :face48: Haha :face7:

Aku nak korang tau yang aku HAPPY dengan korang :n: Hope kite punye persahabatan tak :22:putus keyh :face45: Aku sayang korang semua :h: Haa , terharu tak :s: Tak :s: Taknak kawan dengan korang 1 saat start dari sekarang :face26: Haha :face38:


Thanks for being my friends :face68:
I will remember all of you until I die :face26: Haha :face54:
Bubye :67:


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart