Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Tak Semua Kawan Yang Kita Ada Akan Jaga Hati kita :')
Hello all :face61: Okay , aku takde :22: mood :face65: Tak :22: payah lah tanye kenape sebab aku akan cerita jugak :face60: Topik hari ni : KAWAN :q:

Kawan :120: Memang susah nak jangka mana satu kawan dan mana satu lawan :face28: Kadang-kadang orang yang baik sangat dengan kita tulah sebenarnya lawan kita :face62: Walaupun dah lama berkawan , belum :22: tentu kita dah cukup masak :85: dengan perangai kawan kita tuh :q: Kadang-kadang sakit hati :68: jugak dengan kawan yang suka bagi 1001 alasan ni :face10:

Lepas tuh , kawan yang suka :h: perli-perli :face10: nih :q: Haish :q: Bikin PANAS :p: jeh :face11: Mood mula-mula okay :face12: Tapi bila kawan dah mula perli-perli ni , mulalah mood melayang :20: Kita jumpa nak have fun :face75: enjoy :face64: Bukan :22: nak dengar orang dok perli-perli nih :face16: Plus dengan kata-kata :f: yang menyakitkan hati :face37: Heih , sabar jelah :q:

Lagi-lagi kalau kawan yang kuat taching nih :face30: Bengang :face23: pon ade :q: Yelah , kalau semua nak ikut kehendak dia , siapa boleh tahan kan :face11: Lagi-lagi macam kawan yang tak :22: reti nak jaga hati :h: nih :face56: Cakap :f: main lepas jeh :face11: Kalau betullah dah memang sifat semulajadi macam tuh , at least bertapiklah sikit :14: Walau kasar macam mana pon , kawan kita tuh still ade perasan :h: tau tak :q:

Aku tahu ade diantara kawan-kawan aku yang terase dengan aku :face28: Dan aku nak mintak maaf sangat-sangat :face37: Aku pon kadang-kadang ade jugak terasa dengan kata-kata kawan aku :face16: Tapi , aku cuba untuk fikir positif :face28: Tapi janganlah :22: sampai suruh aku buat pilihan :face11: Aku tak :22: suka :q: Aku sayang :n: semua kawan-kawan aku so please jangan :22: suruh aku buat pilihan :q:


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart