Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Where Are You ?


Awak kat mana :s:
Awak tengah buat ape :s:
Cuti awak pergi mana :s:
Awak balik kampung keh :s:
Awak datang sekolah tak hari ni :s:
Awak dah mandi :s:
Awak dah makan :s:
Awak sihat ke tak :s:
Kenape awak lupa saya :s:
Sampainya hati awak :face22:
Awak tak cari saya pon :face41:
Awak tak :22: text :54: saya :face16:
Awak tak :22: call :24: saya :face21:
Mana awak pergi :s:
Saya risaukan awak tau tak :s:
Saya rindu awak :face22:
Awak tak rindu saya keh :s:
Saya text :54: awak tak :22: reply :face41:
Saya call :24: awak tak :22: angkat :face29:
Sampai sepuluh kali tau tak :x:
Saya nak dengar suara awak :face47:
Saya nak dengar awak nyanyi :face73:
Saya nak dengar awak gelak :face21:
Saya rindu awak :face41:
Saya buat awak marah keh :s:
Saya sakitkan hati awak keh :s:
Awak jawablah :face22:
Awak janganlah buat saya macam tunggul :face41:
Betul keh awak nak jauhkan diri awak dari saya :s:
Betul keh :s:
Betul keh :s:
Betul keh :s:
Hmm :face59:

Nampak sangat aku ni desperate kan :s: Lantak korang lah nak cakap aku ape-ape pon :face16: Aku dah tak :22: kisah :x: Korang nak cakap aku gila :s: Yes , aku memang tengah gila sekarang ni :face37: Dari tadi aku tak :22: makan :45: , aku tak :22: minum :37: , aku tak :22: keluar dari bilik pon :face21:

Kalau rumah aku terbakar memang aku mati dalam ni :104: Kan dah keluar ayat tuh :x: Sumpah , aku tension gile :x: Aku nak menjerit tapi takde :22: suara :3: Nak menangis dah takde :22: air mata :4: Nak mengadu kat member tapi , hmm . ADE MEMBER PON MACAM TAKDE MEMBER :x: Sorry to say babe :face41:

Aku dah penat lah :x: Aku HAPPY aku sorang-sorang :face21: Aku SEDIH pon aku sorang-sorang :face22: Baik aku duduk kat hutan kat macam ni :face65: Kawan dengan beruang :73: keh , kucing keh :78: , monyet keh or anything else lah :x: Terase :s: Sakit hati :67: dengan ayat aku :s: Aku lagi sakit hati :68: lah dengan korang :x: Semua madah busy dengan BALAK jeh :x:

Kan dah semua terkeluar tuh :x: Padahal aku nak cerita pasal DIE tuh jeh :x: Tak pasal-pasal keluar hal korang-korang jugak :face21: Aku pikir pasal korang semua aku sedih tau tak :s: Tambah dengan masalah DIE lagi :face21: It's okay lah :face28: BALAK lagi penting dari MEMBER kan :s:

Minggu ni semua nak buat aku sakit hati :face41:
Lepas ni ape pulak :s: Hmm :face22:
NOT IN MOOD :face22:

To DIE :97: Hmm , aku malas nak mentioned name , nanti ade orang buat GOSSIP :face11: Alahai , awak . Saya nak awak tau yang saya sekarang dah macam orang BODOH tunggu text :54: and call :24: dari awak :face28: Thanks :68:


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart