Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
He's Not For Me T_T



Dear blog :i: Lahai :face32: Hari-hari aku :face16: penuh dengan kesedihan :face22: jeh :face37: Sampai bila lah :face23: aku nak macam ni :face30: I'm tired you know :face33: Penat menangis :face22: Penat fikir pasal kau:87: Hari aku dah tak :22: ceria macam dulu :face62: Rmai tanya :face14: mana hilang gila :face65: aku :face33: I don't know babe :face62:

Trouble :face65: Trouble :face74: Trouble :face37: Wei aku pening lah :face53: Yang pasal orang STALK aku tuh :face16: tak :22: habis lagi :face56: Wei perempuan :95: yang konon-kononnya baik :7: plus pandai :7: kau jangan :22: fikir aku dah unblock kau dari BLOG :j: aku kau boleh STALK aku sesuka hati :h: kau jeh :face11: Muka tak :22: malu :p:

Kau tak :22: penat ape menyebok pasal aku :118: Kau fikir kau siapa :87: Ouhh chill BIELA :face12: Haters make me famous :face12: Pegang ayat tuh kay :face9: Lantak kaulah nak cakap comment aku SS keh :face25: Kuat perasan keh :face5: Yang penting aku tau :face10: ape yang happen antara aku :face73: dengan dia :face60:

Brr :face56: Menyirap aku :face74: Lama-lama boleh mati :a: aku macam ni :face65: Untung tahun depan kau tak :22: sekolah kat sini :face12: Aku doakan :85: kau dapat reasult yang baik :m: so senang lah kau :face8: dengan kau punya geng :95: yang kononnya gengster :7: tuh keluar dari SMKKP :w: Okay sayang :h: I will pray for all of you :face12:

Kay nampak sangat :face12: aku ni tertekan kan :face65: Haaaaaaahhhhhh :face60: Ape nak jadi pon jadiklah :face16: Aku rindu :n: die gila-gila :y: Aku tau die bace :face32: blog aku :face22: Tapi entahlah :face21: Macam-macam halangan :30: Nampak sangat yang kiteorang ni takde :22: jodoh :68: Kbhai :face59:


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart