Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Killer Tagging Games :)


Holla :face12: Kay :face35: tadi online mukabuku :face38: then dapat satu mesej :54: dari Lissa Boo :face2: suruh tengok blog :face46: die sebab die ade tag something :face55: Okay :face76: aku akan try :face75: jawab dengan jujur :face26:


:86: The Rules :86:

You must post the rules . Each person must post 11 things about themselves in their journal .

Answer the question the tagger set for you in their post . And create eleven question for people you tagged to answer .

You have to choose 11 people to tag and link them on the post .

Go to their page and tell them you have tagged him/her .

No tag back . No stuff in the tagging section about ' You are tagged if you're read this ' . You legitimately (a.k.a really , trust , with all honestly ) have tagged 11 people .



:w: 11 Things About Me-Biela :w:

:88: Non-stop laughter . Yeah , sangat senang ketawa dan susah berhenti .

:88: Too easy to cry . Queen of tears is me babe .

:88: To be honest , I'm talkative .

:88: Aku seorang yang sangat-sangat independent .

:88: Aku paling benci orang yang suka mengejek , memerli or manganjing aku .

:88: Aku boros . Duit aku selalu habis sebab I'm shopaholic .

:88: Kadang-kadang suka cakap belakang kalau tak puas hati . Muehehehe .

:88: Tak suka orang yang merokok .

:88: Aku memang kuat berangan lebih-lebih dalam kelas .

:88: Suka memeluk dan dipeluk . Hehe .

:88: Lastly , I am single .



Haha :face17: Teruk kan perangai aku :face37: Cis :face10: Wa tak :22: mintak pon :face23: Now soalan yang Lissa :95: bagi pulak :face8: Kene fokus ni :face68:

Answer for Lissa's Question :

" Cemburu tak kalau boyfriend walling degan perempuan lain ? "
:65: Aku takde boyfriend tapi kalau ade pon maybe cemburu sikit-sikit jeh kot :face26:

" Dekat rumah family ade panggil nama manja ? "
:65: Ade . Alah , malulah :face35: Betty :face9:

" Selalu dekat facebook stalk profile siapa ? "
:65: Err , Mohd Firdaus Bin Shidan ( Firldaus Dawz ) Oups , secret terbongkar :face26:

" Ada minat dekat sesiapa tak ? "
:65: Of course lah ada :face28: Gambar die kat sebelah tuh :face26:

" Pernah kumpul barang tak ? "
:65: Penah . Keychain :h: Sampai sekarang still kumpul :face46:

" Suka kawan dengan Lissa tak ? Berikan 3 sebab ? "
:65: Sukalah :face2: First sebab awak baik . Second , sebab awak peramah and tak sombong . Last , sebab best bile mengumpat orang dengan awak :face26:

" Jealous keh tak kalau orang lain rapat dengan besties yang korang sayang ? "
:65: To be honest , aku suka :n: soalan ni . Of course lah jealous ! Aku tak suka member perempuan aku rapat dengan member rapat lelaki aku ! Harap maklum :face16:

" Pernah rasa terabai oleh sesiapa ? "
:65: Pernah :face32: Kawan-kawan selalu abaikan aku :face37:

" Parents penat jaga kita dari kecik kan ? Kalau korang dah besar , apa jasa yang nak dibalas untuk mereka ? "
:65: Nak jaga diaorang macam mane diaorang jaga kite mase kecik dulu :face68:

" Pernah niat nak tukar handphone baru tak ? Kenapa ? "
:65: Pernah . Sebab handphone aku mereng :face25:

" Rasa-rasa Lissa ni kawan dengan korang boleh lama tak ? "
:65: Of course lah lama :face2:

Answer for Qeeha's Question :

" Pernah berbual dengan mat saleh tak ? "
:65: Pernah . Kat Airport dulu-dulu :face55:

" Lagi best duduk rumah ke pergi sekolah ? "
:65: Dua-dua pon best :face68:

" Pernah tak terserempak member yang alim keluar tak tutup aurat ? "
:65: Pernah . Haha . Muka die tak boleh blah gile lah weyh :face18:

" Kat sekolah suke subjek ape ? "
:65: Sejarah :h:

" Kalau korang tak dapat barang yang korang nak , korang buat ape ? "
:65: Menangis :face22: tergolek-golek kat lantai . Haha :face64:

" Pernah tak korang kumpul duit untuk barang yang korang betul-betul nak ? "
:65: Tak :22: pernah lagi kot buat masa ni :face8:

" Korang ni lasak keh lembut ? "
:65: Dua-dua kot :face26:

" Selama korang member dengan qeeha rasenya qeeha ni macam mane ? "
:65: Kau sporting , gila-gila and mereng . Haha :face75:

" Ape yang korang fikir bile orang sebut HOTSTUFF ? "
:65: Hotstuff ? Hemm . Orang yang bajet maked kot :face25:

" Ape cita-cita korang ? Korang rase korang boleh capai keh ? "
:65: Aku nak kawen dengan orang kaya :face2: Maybe boleh kot tercapai . Korang doakanlah tau tau . Haha :face5:

" Ape kenangan korang mase kecik-kecik dulu yang boleh buat korang ketawa bila teringat ? "
:65: Terkecing atas budak lelaki . Tak boleh blah bhai :face35:



Okay :face12: Siap jawab :face26: Now aku pulak nak bagi soalan cepumas kat korang :face35: WAJIB jawab :x:

1- Nama korang yang sebenarnya siapa ?
2- Korang still sayang ex korang tak ? Jujur tau !
3- Pernah bocorkan rahsia kawan baik sendiri tak ?
4- Korang pemalas or korang rajin ?Hah ! Jangan tipu aku .
5- Tempat yang korang teringin nak pergi ?
6- Benda yang korang idam-idamkan sampai sekarang .
7- Pernah kentut dekat public tak ? Haha xD
8- Wallpaper laptop korang gambar siapa ?
9- Justin Bieber or Greyson Chance or Cody Simpson ?
10- Baju yang korang pakai sekarang warna ape ?
11- Pernah couple berapa kali ? Jujur tau . Kalau 50 kali tulis jeh .



Jangan lupe jawab tau :face68: Biela nak tagged kat :128:

:60: Nurul Hidayah :w:

:60: Hafizah Aqilah :w:

:60: Nurul Amira :w:

:60: Noor Azimah :w:

:60: Nursyhna Akma :w:

:60: Ieka Atiqah :w:

:60: Nur Amalina :w:

:60: Eilya Natasya :w:

:60: Fifiey Ibrahim :w:

:60: Nurrizaty Roslan :w:

:60: Nur Ayza Fitri :w:

Jangan :22: lupe jawab tau :q: Bye :116:


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart