Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
I Miss Him :'/


Hello readers :face12: Omg :x: Lamenya aku tak :22: update blog :face9: Orang lain dah pakai blogskin :face8: tapi aku still gune layout :face25: Sumpah ketinggalan :face16:K naseb lah sane :face4: Budak PMR memang cenggini :face5: Busy memanjang :face35:

Story hari ni :face16: Hmm k :face32: Sumpah nak menangis :face21: bila ingat kat dia :face22: Who :120: K biarlah rahsia :face37: Aku dah serik :face4: benda jadi kecoh macam dulu :face58: Hmm :face37: Sumpah wei :face60: Aku rindu :h: dia :face62: Rindu :h: nak dengar suara :f: dia :face70: Rindu :h: nak lepak dengan dia :face37: Rindu :h: nak pergi makan:45: dengan dia :face41: Rindu :h: nak hang dengan dia :face22: K sumpah air mata :87: dah nak meleleh :face30:

Gambar :51: tu pon aku snap :51: sebab dia :97: suka tengok aku pakai topi :face28: Dia cakap muka aku comel :face2: kalau pakai topi :face26: K kembang :face9: Haha :face36: Sumpah aku still tak :22: boleh lupakan kau :face37: Kakak angkat :95: aku remove kau :97: dari friendlist aku :face65: Sebab dia nak aku lupakan :face56: kau :97: Malangnya tak :22: boleh wei :face41: Aku sedih :face32: bila tengok relay :n: kau dengan dia :27: Sokayy babe :face12: Aku doakan kau bahagia :face28:

Memang aku dah ade boyfie :h: baru sekarang :face12: Tapi jujur kau :97: still ade dalam hati :t: aku babe :face33: Aku akan tunggu kau :face62: Sorry kalau selama ni :face37: aku ade buat salah :face22: K dah taknak :22: cakap pape lagi :face62: Aku rindu sayang :h: kau Capital D :face41: Bhai :face59:


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart