Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Be Strong Bella :'/


Dear Pillow ,
Sorry for the tears . Tiap-tiap malam kau basah kan ? Kau yang jadi tempat aku melepaskan air mata aku ni kan bantal kan ? Tiap-tiap pagi mesti kau terpakse dibeglkan sebab nak keringkan kau . Hua hua hua kejamnye aku -.-'

Dear Heart ,
Sorry for not being strong :') Hati perempuan memang mudah terusik kan ? Dah nak buat mcm mane . Dah Allah yang cipta semua kaum hawa cenggini . Mempunyai hati yang lembut mudah terusik kuat menangis :') Kita sebagai hamba hanya mampu menerima dengan hati yang terbuka . Yeah :'D

Dear Danial ,
Sorry for everything . Aku banyak susahkan hidup kau . Sebab aku kau hampir-hampir nak kene gantung time kau rembat Afiq tuh kan ? Sebab aku kau tak dapat duduk kat cc tuh lelame kan ? Sebab aku budak-budak petang ramai kecoh . Sebab aku lah semuanya . Tapi kau kene tau , aku dah cakap benda ni banyak kali kat kau . Aku lain sebab kau lain . Hmm you are my best bro in my life :')

Dear Imal ,
Sorry for disturbing you . Saya banyak buat salah kat awak :') Ape guna kite ade relay kalau hati saya untuk orang lain . Maybe it's my fault . Tapi awak kene tau . Awak pon mcm nak mainkan perasaan saya jugak :') Lepas kejadian hari jumaat tuh kite renggang kan ? Padahal kite baru nak bahagia . Haih , dugaan wak :') Saya just nak awak tau yang awak lelaki pertama yang bukak balik pintu hati saya lepas saya kecewa dengan DIA . Terima kasih ;')

Dear Friends ,
Sara , Dila , Dayah , Bulat and Fyza . Hm guys , tolong jangan buat aku down . Terutamanya kau Fyza . Kau suke buat aku sedih . Padahal aku tak tau ape salah aku kat kau . And please , janganlah cakap pasal Danial depan aku . Macam mane aku nak lupekan die kalau korang sibuk ' potpet potpet ' pasal dia kat aku . Please ah , aku tengah nak bangunkan diri aku ni balik . Give me some time okay ? Hm :'/

Dear Stalker ,
Puaslah hati korang tengok aku dengan Imal cenggini . Memang setiap kali aku ' IN A RELATIONSHIP ' tak sah wei kalau takde orang dengki . Lame-lame aku pon dah lali . Takpe wei takpe . Selagi aku boleh sabar , aku sabar . Aku memang dah agak yang korang akan disturb relay kiteorang sebab time kiteorang date tuh ramai yang tak puas hati . Fine aku redha :')

Dear Blog ,
Terima kasih sebab selalu dengar luahan isi hati aku ni . Kau dah macam kawan baik aku even kau benda tak bernyawa . Haha x') Dalam blog ni madah semua pasal Danial jeh kan ? Nak delete aku tak sanggup . Sebab tuh jelah kenangan antara aku dengan die yang ade . Sehari sampai 2 or 3 kan aku update pasal die . Pity youu :'P




Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart