Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Bye Danial :'(


Ya allah , kenape aku bodoh sangat ni ? Kenape aku text die macam tuh ? Padahal aku sayang dia . Aku tak boleh hidup kalau die takde . Aku perlukan die dalam hidup aku . He's my heartbeat my life my sunshine my best bro and I LOVE HIM SO MUCH :/

Kenape degan aku sekarang ni ? K korang maybe tak faham kan ? Biarlah korang tak faham pon . Aku dah malas nak besarkan hal ni . Cukuplah dulu ramai yang cakap aku still terhegeh-hegeh kat dia :') Korang boleh cakap ape jeh yang korang nak k . Korang tak faham perasaan aku . And korang memang takkan pernah faham k :')

' Dear Tugis , aku tau kau marah aku sebab semalam tapi aku ade alasan k kenape aku cakap cenggitu . Maybe kau betol . Aku dah laen . Tapi aku laen sebab kau pon sekarang dah laen . Kau banyak lebihkan adek-adek kau yang baru dari aku beb . Kau nak hang pon ajak Eliz jeh . Lepak time sukan dengan Hanies . Aku ? Hm jeles ? Of course ah tapi aku bukan macam Eiqha sampai nak menyalak bagai semue tuh . Kau sayang aku ? Aku sayang kau lebih dari kau sayang aku wei :') Kau abang FIRST and LAST aku :') Ni last text k . Aku nak off phone . Duit tuh nanti ade mase kau bayar lah k ;') And lagy satu kalau kau dah sekolah kat tempat baru tuh , jangan cari adek angkat lagy k . Cukuplah budak kangkar jeh . Kau takecare . Jgn buat hal lagy . Jangan membazir mase and duit kat cc . Jangan minum lagy ! Rindu kay yang dulu . And rindu kite yang dulu .. :') Ouh lagy satu , jgn lupe aku tau ;') bye ! SAYANG KAU DANIAL :'/ '

Panjang kan text aku ? K enam page aku buat khas untuk kau Tugis . Aku tak tau kenape dengan aku malam tuh . Sumpah aku tak tau . Petang tuh aku tak jumpe kau pon kan ? Kau betul . Aku dah lain . Aku berubah . Tapi semue sebab kau k sebab kau :'/ Then kau reply ape ?

' Hm mane ade aku lebihkan adek angkat yang baru :( Tak tak tak , kau yang lain , sebab aku tau kau marah aku lah , sebab tuh aku tak berani tegur kau . Hm kau tau , adek angkat yg paling aku sayang , kau je sorang , sumpah :'( Kau tanye budak-budak ni , diaorang tanye aku , diaorang cakap aku ade banyak adik angkat , tapi tetibe aku cakap aku memang ade ramai adik angkat tapi aku paling sayang kau , nabylah :') Please ah jangan cakap ape-ape pasal aku . Hm hm kenape off hp ? Nanti ade masalah kang ? Please ah jadi kite yang dulu :'( '

Ye danial , aku yang lain sekarang :') Kau memang bagus sebab tau aku marah kau . Tapi aku marah bersebab k . Kau lupe aku cenggitu jeh . Text kau aku tak reply kan ? Sebab aku melalak k sekarang ni . Aku tak tau nak reply ape :/ Aku tak tau kenape hati aku sekarang ni susah nak percaye ape yang kau cakap . Aku tak tau doe :/ Kau nak kite yang dulu ? Hmm kite yang dulu dah tak wujud doe :') Kite yang dulu cume tinggal kenangan jeh :') Kite yang dulu cuma ade dalam hati aku jeh :') Aku nak kau tau , yang aku sayang kau lebih dari kau sayang aku . Sampai mati aku sayang kau ;') Bye :'/


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart