Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Capital F :/


Hai Fit ;) Puasa tak hari ni ? Hehe confirm tak kan ? K dah faham sangat dengan perangai lu tuh . Dah mandi ? Eh confirm lah belum . Time-time macam ni die tengah membuta . Hewhewhew :3 Wei bangun lah wei bangun lah bangun lah :/ Tengok kan dah terkeluar muka sedih tuh . Hm nak IM dengan kau . Wa rinduu lu bie . Rindu gile wei :(

Dah seminggu lebih kite tak text kan ? Kau lah ngokngek ! Yang pergi tukar phone dengan abang kau kenape ? Kalaulah kau tak tukar phone confirm simkad kau tak hilang wei . And mesti kite dapat text and call time malam mcm dulu lagi . Hmm sedihnye :/ Phone aku sunyi wei sekarang . Aku takde mood nak text dengan lelaki lain . Mak aih kantoi x) Hm nak text dengan lu sorang jeh . Taknak orang lain :/ Text dengan orang lain tak same mcm mane text dengan kau . Rindu nak dengar kau nganjeng aku . Buat suara comel semua tuh . Hm :(

Dah berape hari kite balik sekolah same-same kan ? Hee even kau panggil aku ' HITAM ' time tunggu tuh aku tak kisah wei . Sebab aku tau kau sayang aku even aku hitamm . Haha :/ Mulut kau memang celupar tapi dah nak buat macam mane an ? Then time balik tuh kite mesti story story then gaduh . Macamm ... Haha x) Tapi tuh semua tak cukup . Time rehat dah tak dapat meet sebab kene tadarus . Kelas ? Hm kau tingkat 4 aku kat bawah :/ Time balik tuh jelah yang ade . Hm rindu kau gemok :(

Ehem bie , pergi beli simkad baru eh ? Eh ? Jangan malas nak gune phone . Aku kat sini macam orang bodoh tunggu kau :/ Rindu gile wei nak dengar kau panggil aku sayang semua tuh . Lebih-lebih lagi time zeng kau datang . Memang huru-hara hidup akuu . Dah lah hari ni kau tak datang sekolah . Bongok pemalas haha x) Dah malas nak cakap nanti kau nganjeng aku jeh time balik . Hm wa nak lu tau yang wa rindu lu gile-gile . K assalamualaikum xD



Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart