Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Game !


Dear blog , sumpah aku dah tak kuat . Ramai orang yang aku sayang dah pergi tinggalkan aku . Maybe ni balasan untuk aku :') Dulu aku tinggalkan orang yang sayang aku . Aku tak hargai orang yang sayang kat aku . Now aku dah rase . Ya allah sumpah perit . Sorang-sorang game aku . Betullah ape yang member-member aku cakap . One day , kita akan kene balik ape yang kite buat kat orang :/

Dear Iqmal Shafik , kenape minggu ni KITA LAIN ? Kenape minggu ni awak berubah ? Kenape minggu ni tak macam minggu yang sebelumnye ? Kenape ... ? Terlalu banyak persoalan dalam kepale otak ni . Haih minggu ni kita jarang text kan ? Kalau saya tak text awak mesti awak pon tak text saya . Then minggu ni banyak nampak saya yang terhegeh-hegeh kat awak . Kenape jadi macam ni ? Did i done something that make you mad ?

Kita lain lepas kita date time sukan tuh kan ? Ye imal , ramai budak-budak kecoh time tuh . Ramai tanye ape RELAY kita ? Tapi kita jawab ape ? ' CUMA KAWAN ' kan biyy ? Fine memang salah saya . Tapi bukan saya sorang k . Awak pon cakap benda yang same kot . Then budak-budak DS tuh kecoh . Saya tau awak terase dengan diaorang tapi seriously it's not my fault . Saya dengan Farid tuh takde pape pon okay . Repeat ! Takde pape :/

It's okay awak kalau awak dah taknak layan saya lagi :') Saya terime . Selame ni saya buat lelaki lain mcm gitu . Now saya dah faham perasaan diaorang :') It's really hurt ! Really really hurt . And thanks sebab buat saya happy even sekejap . Saya tak tau sejauh mane lagi kite boleh bertahan :') It's up to you . Satu jeh saya nak awak tau , awak lelaki pertama yang bukak balik pintu hati saya lepas saya kecewa dengan danial . Terima kasih :')


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart