Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
First Date :D

Hello blogger :) Have a nice day today . Muehehehe . Why happy semacam ni bella ? K bella memang cenggini . Ade time die happy ade time die moody memanjang ade time angin ribut yang datang . Alah dah name pon perempuan kan ? Biaselah tuh ;)

K today is the best day for me :) Why ? First date dengan ' ehem-ehem ' :) Who is ' ehem-ehem ' ? K let see . His name is Iqmal Shafik . Rasenya aku dah pernah update kot pasal dia . So tak perlulah aku nak cerita panjang lebar kat sini . Just nak story pasal tadi kat sekolah . Actually , sekolah aku hari ni ade Hari Sukan . Then aku terpakse pegang Bunga Mangga . Terpakse k bukan dengan hati yang rela . So malam semalam text si Imal suruh jagekan beg aku .

Then lepas die jagekan beg aku .. Jeng jeng jeng . Ape lagi jalan sesame ah ;) Peh ramai gile weh budak-budak yang kecoh . Ade yang tanye ade yang tersenyum ade yang kenyit mate dan tak kurang jugak yang MEMBUDDY aku . K di sini aku nak cakap sikit . Satu benda yang perlu korang tau si Imal ni ramai peminat . So memang tak mustahillah time kiteorang jalan sesame ade yang sebok menjeling aku . Takpe aku faham . Bukan nak bangge tapi haih , janganlah pandang cenggitu . Takot k takot . Haha xD

Then time kat foyer lah paling harok . Budak-budak B-boy memang dah pandang tersengeh-sengeh buat muka . Si adik aku Ayja Fityi tuh siap panggil aku lagi tanye pasal kiteorang . And tak lupe jugak Azfar Hm yang lalu depan kiteorang sambil tepuk tangan . Die nganjeng aku letew . Haha . Plaing kecoh budak-budak DS ah . Sumpah aku bengang . Imal pon cover jeh an buat-buat cool tapi sebenarnye tuhan jeh tau . Haha :D

To Imal thaks for this day :) Thanks belanje thanks teman thanks jagekan beg thanks sebab ikut jeh ape yang Bella cakap thanks sebab follow jeh bontot Bella . Haha x) Lain hari kite date lagi . Hm dah nak tido . So tired you know . Ni pon taip sambil tersengguk-sengguk . Kbye Imal :) Good evening tido nyenyak k . Jangan lupe mimpi kitee :) Takecare ILY IMY :*


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart