Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
First Ramadhan :D


Assalamualaikum semua :) Hari ni merupakan first ramadhan bagi umat islam dan hehe .. Korang semua puase tak ? Ehem ustazah kite cakap , umur makin meningkat so takkan lah nak puasa sekerat hari jeh kan ? Sedangkan budak darjah 1 pon ade yang puase penuh . Tak malu keh wahai kawan-kawan sekalian ? Eceh ayat aku bajet macam aku ni perfect jeh kan ? Haha -.-'

Hmm aku sebenarnye sedih ni ? Hmm ape lagi lah kan dengan aku ni ? Madah semua nak sedih . Haha :/ Actually aku tak puasaa hari ni . Hmm so sad . You know what ? Dah 5 tahun berturut-turut aku tak dapat sambut first ramadhan . Ya allah hai , sabar jelah dengan dugaan ni kan ? Asal first puasa jeh bulan mengambang x) Aku punyelah excited nak puase betul-betul tahun ni last-last .. Kelaut -.-'

K taknak potpet potpet . Hm so untuk kawan-kawan semua , puasa ni kurang-kurangkanlah mengumpat orang , gaduh , or anything yang boleh mengurangkan pahala puase kite :) Bukan ape . Setahun sekali jeh kite jumpe Bulan Ramadhan ni . Banyakkan amal k :) Eceh aku ni , nasihatkan orang tapi diri sendiri tu entak betul entah tak . Haha kbye xD



Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart