Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
JomHeboh Marii -.-'


K hari ni 1 Julai 2012 dan aku baru balik dari JomHeboh kat Plaza Angsana . Eeeuuww tempat bangla doh . Haha k serious aku penat . Semalam balik dari kem sampai rumah jeh pon dah dekat pukul 12 . Then kemas kemas barang prepare untuk besok tidur pukul 1 korang tau tak . Pastuh pukul 7.30 dah kene bangun sebab Bulat datang nak gerak sesame -.-'

K actually aku hang hari ni sebab Imal Chaqfik :) Repeat ! Aku turun sebab die . Tapi segala-galanya hancur musnah bagai orang ape tuh yang main bom-bom tuh . Hahaha k sumpah aku melewei . Tension k tension . Aku dah lah penat then date tak menjadi plus kene tinggal dengan member sendiri . Ya allah hai :/

Awal-awal pagi lagi Imal off phone . Try call banyak kali tapi tak dapat . Then dapat text yang mengatakan die tak boleh pergi sebab demam . K aku redha pasrah dan segalanya lah :/ Memang dah nak menangis kat situ tapi tempat public kot so aku sabar . Tak lame lepastuh pusing-pusing kat tingkat 2 then ternampak dia . OMG ! What happen ? Kate tak turun tapi last-last aku nampak kau . Ape cer ni der ? Kau nak tipu aku kan ? Fine doe fine :/

Then bile kau dah nampak aku kau buat bodoh kan ? Kau datang kat aku cakap member kau pakse kau turun . Alasan tak boleh diterima der ! Sakit hati wa lu tau tak . Aku turun sebab nak date dengan kau tapi kau boleh buat aku cenggini . Sampainye hati kau Imal . Aku ade perasaan doe . Aku terase gile . Kau tau tak aku tahan jeh air mata aku yang nak meleleh tuh :/

Hm whatever it is aku nak berterime kasih kat Eliz , Ayza , Syafiq , Nina , Kak Aishah , Tugis , Angah , Fazmi , Faez , Lissa dan dua orang kawannya yang namenye tidak diketahui sebab buat aku gelak and happykan aku semue ah :') To Bulat thanks doe tinggalkan aku sesorang hari ni . Orang kalau dah seronok bercinta memang lupe kawan . Takpe aku faham :') sumpah hari ni memang banyak ah bala yang datang . Sabar jelah kan . Dugaan :'/




Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart