Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
My Beloved Brother :')

Good Morning you ollszz :) Haa makan kau berbelit lidah nak sebut ' ollszz ' tuh . Haha . Eh , kalau lidah dah berbelit jangan salah kan aku tau tau ;) K aku dah mule merepek . Okay jam menunjukkan pukul 8.15 pagi dan What the Fish ? Aku dah bangun ? Woo woo rekod baru ni wei . Tak pernah dalam sejarah aku bangun awal cenggini hari Sabtu or Ahad :P

K hai Tugis :) Kau buat ape ? Seronok semalam ? Kau tau tak aku tunggu kau sampai aku tetido dengan tak bukak ikatan rambut aku ni lagi :') Mak aih ayat . Dengan spec yang aku tak tanggalkan lagi dari muka aku yang lawa ni . Asatagar , sampai cenggitu sekali wei aku tunggu kau . Tapi kau ? Langsung tak kejut aku pon kan ? Padahal kau tau semalam aku nak cakap benda penting dengan kau :') See , sape yang berubah sekarang ni bang ? Kau keh aku ?

K gambar atas tuh aku plessing jeh actually . Aku just rindu kau dengan aku YANG DULU ! Bila lagi entah kite nak macam tuh ? Memang dah takkan dapat lah kan bang kan ? Hm kau text aku cakap nak kita yang dulu . Tapi kau tengok ah perangai kau tuh mcm mane . Aku try pujuk hati aku ni nak terime kau balik tapi last-last . Same jeh wei resultnye . Hati aku jugak yang merana kecewa hancur punah nanti x')

Serious eh kau nak kite yang dulu ? Kita yang dulu selalu on call time malam . Kita yang dulu selalu lepak time petang . Kita yang dulu selalu makan same-same kat kedai Restu tuh haa . Sampai orang tuh pon dah naik muak tengok muka kita . Kita yang dulu selalu share problem same-same . Kita yang dulu selalu text . Kita yang dulu selalu rehat same-same kat sekolah . Kita yang dulu macam belangkas k :') Boleh kau buat balik semue tuh ? Tak kan ? K aku memang dah tahu jawapannye dari dulu ..

Semalam aku dah buat SS tapi kau , haih . Kau kate lambat sikit kan ? Lambat kau tuh pukul berape ? Kau tau tak sampai menangis aku tunggu kau . Bukan nak mintak simpati k . Aku tak mengharapkan pon simpati kau tuh . Tapi cube lah kau faham sikit perasaan aku ni . Last-last SS aku tuh membazir cenggitu jeh wei . Kau memang suka kan buat aku cenggini ? * lap airmata *
Dah tugis , aku malas nak cakap pape lagi . Thanks sebab semalam buat aku cenggituu . Really appreciate it . Bhai :*


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart