Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
No More Fight :)


Assalamualaikum stalker :) Jawab salam cepat haha . K comel gile panda yang ade kat tepi assalamualaikum tuh . Geram geram geram . Oups sorry . Aku memang pantang tengok benda yang comel-comel ni . K mood happy :) Why babeh why ? Habis takkanlah nak sedih jeh kan . Lagipon hehe .. Guess what ? Aku dah okay dengan kawan-kawan aku :)

K ingat lagi tak post yang hari tuh . Pasal member-member aku . Then diaorang ade buat status PEDAS gile woo :/ Sampai nak terkeluar biji mata aku bile bace . Feeuuhh ! K now it's over :) Bukan over yang bermaksud kiteorang dah tak member . Tapi over yang membawa maksud friendship kiteorang dah okay . Dah settle . Dah macam dulu :)

Seriously , kite takkan boleh hidup tanpa kawan right ? Kawan orang yang selalu ade time kite susah , senang , sedih , gembira , tertekan dan yang sewaktun dengannya . No friends no life babe :) Tak percaya ? Cuba korang hidup sehari tanpa kawan . Boleh ? Ye memang kite ade parents tapi kawan orang yang menghabiskan waktu separuh dari 24 jam dengan kita tau tak . Haha k ayat aku tunggang langgang . Choyy mcm manelah nak buat karangan nanti kan ? Haha :D

Penat nak taip panjang-panjang . So just want to say thanks to Fyza and Bulat for the second chances . Yes memang korang takde cakap yg korang dah maafkan aku tapi bila dah tegur tuh kire settle lah eh ? Aku pon dah penat nak minta maaf . Haha x) And sehari tak tegur korang rase lain gila wei . Hmm aku try ubah perangai aku yang macam taik tuh k . Anything for you friends :) K I Love miss need you . Bhaii muahh ;)





Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart