Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Rindu PELAT kita :(

* Bile kite nak macam gini lagi ? Huwaaaa :'( *

Hai Danial . Ingat lagi tak kat hamba allah yang sorang ni ? K aku rindu nak macam gini dengan kau :/ Agak-agak bile kite boleh mcm gini lagi doe ? Ouh dah tau . Kite yang dulu kan dah tak wujud mane boleh cenggini lagi :') Hmm semue bende aku dah story . Blog pon penuh pasal kau . Tapi pelik kan ? Ade jeh idea yang aku nak update psl kauu danial . Weird weird :') Hee maaf update pasal kau sekali lagi . Aku cume perlukan 10 minit dari kau untuk dengar luahan hati aku yang tak seberape ni :(

Jujur wei memang aku tak dapat nak lupekan kau lagi . Tipulah kan kalau aku cakap aku dah lupekan kau . Tipu wei tipuu :/ Selame ni aku buat-buat jeh yang aku tak amik kisah pasal kau , buat-buat yang aku ni happy :') Keluar sane sini , merayap sampai tak ingat rumah , kerjaa , pasang scandle keliling pinggang semue tuh sampai kau cakap ape ? Aku dah teruk kan ? Hm ye danial aku dah teruk sekarang :') Kau tau tak aku buat semua tuh sebab nak lupekan kau ? Kau tak faham doe :/ Bile aku buat semue bende tuh aku lupe kau , aku tak ingat kau , hati aku tak terseksa sebab kau even cume sekejap :')

First week puase ni kite selalu meet kat bazar kan ? Bukan selalu tapi tiap-tiap hari kot . Dari hari isnin sampai jumaat kot . Sampai orang kat situ pon dah tau ape yang selalu kite buat :') Then dari situ kau perasan yang perangai aku dah berubah . Dah teruk dah lain . Dah bukan macam bella yang dulu kan ? Sokayy danial . Cakap lah ape yang kau nak cakap :') Thanks sebab happykan aku minggu ni . Ramai budak-budak kat bazar tuh ingat kite couple sebab ' GULA-GULA ' kite terlebih kan ? Haha tapi malangnye kau cume sayang aku as adik jeh :') Dari dulu lagi kau cakap kau memang sayang aku as adik :'/

Minggu ni aku dah taknak jumpe kau lagi . Cukuplah bile kite selalu jumpe aku makin kerap menangis :/ Aku banyak berkorban untuk kau . Macam-macam kot aku buat untuk kau . Tapi kauu .. Hm maybe bile aku dah takde kat dunia ni nanti baru kau nak sedar betape pentingnya aku dalam hidup kau kan Danial :') Kau boleh pikir sendiri dol . Banyak bende aku buat untuk kau . Banyak doe :( Maaf bukan nak cakap kau tak hargai , tapi daripada cara kau tuh . Hm , sokayy . Macam yg aku cakap , bile aku dah takde nanti baru kau nak sedar semua bende tuh :') Buat mase sekarang aku bukan orang penting dalam hidup kau dalam hati kau . So fokuslah kat awek kau dulu k :') Bye assalamualaikum x')

Maaf aku takde hak nak update pasal kau lagi tapi aku tak boleh nak kawal perasaan aku :') Kau abang paling hebat pernah aku ade . Dah habis bace kan ? Renung-renungkanlah dan selamat beramal :'>




Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart