Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Strong :'D


Wahai kaum adam semuaa . Aku ade pesanan kat sini :') Hope korang baca , fahami dan hayati tulisan aku ni sepenuhnye . Eceh ayat nak menggedik an haha :') K takkan amek mase lelame pon . Just 10 hingga 15 minit jeh . Penting k . Aku taknak ade salah faham lagi lepas ni :') Cukuplah k lepas ni . Aku dah fedup dgn ayat ' SOMBONG ' semua tuh :'D

K mulai daripada hari ni masa ni detik ni saat ni .. Aku dah takkan layan lelaki yang aku tak kenal kecuali member rapat aku sendiri :') Scandle ? Aku dah campak jauh-jauh . Cukuplah status Danial buat aku terase buat aku menangis mcm orang gila . Orang gila pon tak macam aku senang citer x') K enough lah ! Aku dah malas nak fikir semua ni . Lagipon aku dah nak PMR . Maaf dan tolong jgn cakap aku sombong lah ape jadah semua tuh . Aku buat semua ni bersebab k bersebab :')

And aku takkan lupe nak cakap TERIMA KASIH kat member-member aku yang support aku dari belakang :') Myabe ni semua ade hikmah sebab sekarang aku dah tahu siape lawan siape kawan ;') Text tak putus-putus masuk suruh aku sabar semua tuh . K aku dengar cakap korang . Aku sabar . Aku tau tuhan nak uji aku time bulan puase ni :') And thanks sebab selalu dengar masalah aku . Tolong happykan aku buat lawak semua even aku tak gelak . Maaf aku memang tak mampu nak gelak :') Senyum jeh yang mampu aku bagi :')

Thanks again : DilaDayahSaraBulat FyzaNina Qiss Akmal Qila Nana Farah Wanie Adek Syhna Sys Ain Acap Fahmi Daus Muazzam Ajim Eiqha Lissa
Maaf pada name yang takde :') Aku lupe . Tapi korang tetap terbaik bagi aku k :') Thanks again again again and again . Kbye :'D


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart