Red Smooth Life ♥

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nurul Nabilah Binti Saifulazri. Famous as Bella Azri. Thanks for visited my blog, nice to meet you, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Bella Azri
Other: WeHeartIt Photobucket
Warkah untuk dirimu :'D


Seriously aku dah tak kuat hadapi semua ni :/ Ya allah dugaan ape yang kau bagi kat aku ni ? Sumpah aku tak kuat :/ Orang attack aku sane sini . Pandang sinis . Gelak-gelakkan aku :/ Sampai hati danial buat aku mcm gini kan ? Aku ade maruah ade harga diri . Mane aku nak letak semue tuh ? Hmm :'/

Last aku update . Lepas ni aku nak try fokus untuk PMR . Maybe ade hikmah semua ni happen :') Hm ramai yang dah tau pasal die dengan aku . Ni dah perang dunia ke-3 and aku rase memang dah takde harapan nak baik balik :') K takpe .. Aku percaye kau . Bagi kau password FB aku :') Tapi ape kau buat ? Geledah semua then tukar password FB aku tuh :/ Padahal kau dah promise taknak bace IM lain selain IM aku dengan Eiqha . Sumpah aku tak sangka kau mcm ni :'/

Ye maybe kau sakit hati dengan aku bile bace IM yang aku kutuk kau . Tapi kau boleh fikir tak IM tuh zaman bile ? Dah lame doe dah lame ! Sekurang-kurangnya aku tak aibkan kau k . Aku just story dengan Eliz yang kau cenggitu . Tapi kau ? Buat conclusion sendiri .. :/ Ye danial memang aku suke layan lelaki . Sebab aku suke carik kawan . Sometimes aku layan jeh otak diaorang yang gile tuh . Tapi kau tak faham . Kau ingat aku bajet aku dah lawa sebab diaorang usha aku . Padahal aku tau kot yg diaorang mcm tuh :/ Lepas kau buat status cenggitu aku terus tak text dengan lelaki k . Puas kan hati kauu ? K ........ ^^v

Haa dah lah doe :') Lepas ni kau buatlah ape yang kau suke . Buatlah ape yang kau nak . Memang balasan aku :') Tapi kau kene tahu .. Sesosial mcm mane pon aku , aku tak pernah buat bende yang bukan-bukan tuh :') Kau pegang FB aku baik-baik . Aku dah penat nak fikir semue ni . Nak kene berdepan dengan diaorang yang pandang sinis kat aku lagi . Lahai :/ Thanks sebab aibkan aku :') Satu hari nanti kau akan kene balik ape yang kau buat kat aku . And maybe kalau aku dah takde nanti baru kau nak sedar betape pentingnye aku kat sebelah kau ;') Kau kene ingat dunia ni ibarat roda . Maybe sekarang kau kat atas . Tapi tak selamanya k :')

Aku pegang kata-kata kau yang kau ' TAKKAN LUPAKAN AKU SAYANG AKU TAK BOLEH NAK BENCI AKU ' semua tuh :') Sekurang-kurangnye bile bace IM kau dengan Dila hati aku terubat sikit even sekarang aku down gileee :/ Kadang-kadang aku terfikir baik aku mati jeh wei daripada berdepan dengan semua ni :') Biar kau happy kau bahagia bile aku takde . Itu yg kau nak kan ? Hm aku dah penat nak menangis . penat nak tegakkan kebenaran . Terpulang pada kau k lepas ni . Sorry atas segala kebaikan kau yang kau dah bagi kat aku . Aku tak mampu nak balas :') Kbye :'(


Older Post | Newer Post
Angel Wing Heart